Mensen die een opmerking of duidelijke vraag hebben stuur ik een PM. Anders gaan we erg offtopic. Reageer aub niet heftig op elkaar

[edit]O, ja waarom ik stop volgend jaar: Zorro wordt volgend jaar 18 en Bonfire mocht toen ook met de VUT

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corina_90 schreef:_Susan_ schreef:Hihi wat grappig, ik had jullie nog nooit als combinatie gezien.
Ik dacht wel toen ik de foto's zag is dit een grap ofzo
Maar toen ik verder las kwam ik er al snel achter dat dit bittere ernst was.
Ik vind dat je je goed staande houd tussen de andere pony's/ paarden (weet niet waar je bij rijdt)
Gefeliciteerd met je overwinning.
Mag ik vragen waarom je met deze shet start?
dat vroeg ik mij ook af eigenlijk
ukkiepuk schreef:Jongens hou het gezelligStraks gaat mijn topic (weer) op slot
![]()
Mensen die een opmerking of duidelijke vraag hebben stuur ik een PM. Anders gaan we erg offtopic. Reageer aub niet heftig op elkaarVan het één komt het ander en heb ik weer een mod in mijn topic
[edit]O, ja waarom ik stop volgend jaar: Zorro wordt volgend jaar 18 en Bonfire mocht toen ook met de VUTNee gekheid. Ons doel is allang bereikt namelijk B+1. Dat Zorro en ik zo ver zijn gekomen had ik nooit verwacht, hij doet enorm zijn best en heeft er veel plezier in. Hij wordt enorm enthousiast als ik hem wat nieuws wil leren en kan dan bijna niet op mijn hulp wachten. Als het ware zegt hij na 1 keer:"Laat mij dat maar dat doen, ik weet hoe het moet!"
. Volgend jaar sluiten we onze wedstrijdcarrière af en mag hij gaan schitteren met een passende ruiter. Ik zal er uiteraard nog wel eens op kruipen maar hoofzakelijk aangespannen gaan rijden. Hij heeft zijn best meer dan gedaan en verdient het om het (nog) rustiger aan te mogen doen. In totaal zijn we in 2½ jaar 12 proeven in de B gestart (en 10 wp gehaald), 16 proeven in de L1 gestart (en 10 wp gehaald) en 6 proeven in de L2 gestart en 5 winstpunten gehaald.
Celvin schreef:Miljoe, die "passende ruiter"... wordt dat je nichtje dan al ???
Want ik neem aan dat je er niet zomaar iemand op zet, toch ???