Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WolinLotte schreef:KarinvdM schreef:Je 4e debuut?? Volgens mij kan je maar één keer je debuut maken...
Van mij mag je ook best wat vrolijker kijken als je zo'n fijn paard onder je r**t hebt!
Slechte bui ofso?En misschien is het wel een geconcentreerde blik van haar?
Dit soort "kritiek" kun je achterwege laten, vind ik, aangezien ik niet snap wat je hier mee wil bereiken..
Pardon? Ik ben in prima stemming vandaag.Maar een debuut is toch éénmalig? Tenminste, bij mij wel.
KarinvdM schreef:Je 4e debuut?? Volgens mij kan je maar één keer je debuut maken...
Van mij mag je ok best wat vrolijker kijken als je zo'n fijn paard nder je r**t hebt!
volgens mij heb ik hier al genoeg op geantwoord zoals je kunt lezen ( als je dat al kan)
maak het wat uit als ik zeg 4e debuut[/
Nee ik ben blond en dom.![]()
Maar ik begrijp dat ik het geweldig moet vinden omdat je 13 bent??
Dat wil toch niet zeggen dat ik geen kritiek mag hebben??

hopla schreef:Nou, ik geloof niet dat KarinvdM jaloers is hoor.
Daar heeft ze geen enkele reden toe.
Ze heeft nml. zelf een superknol onder haar kont.
Dus niet reageren op wat er niet staat.
Aimee schreef:Maar over het algemeen hebben jonge mensen nog minder fijngevoeligheid in de ledematen, dus het is heel normaal om dan met wat meer druk te rijden
__KELLY schreef:misschien vind jij het wel niet geweldig dat als je 13 bent en hard je best doet dat je dan bij de junioren start met zo'n mooi paard.
maar ik vind tog echt wel dat mensen in dr omgeving tog best trots op dr mogen zijn en dat de ts zelf ook heel erg trots op dr zelf mag zijn want dit is geen allerdaagse prestatie op je 13e
Vind dit daarom tog wel een erg jarloerse reactie wat ik niet snap want als ik in je profiel kijk heb jij het ook mooi voor elkaar met jouw paarden

KarinvdM schreef:__KELLY schreef:misschien vind jij het wel niet geweldig dat als je 13 bent en hard je best doet dat je dan bij de junioren start met zo'n mooi paard.
maar ik vind tog echt wel dat mensen in dr omgeving tog best trots op dr mogen zijn en dat de ts zelf ook heel erg trots op dr zelf mag zijn want dit is geen allerdaagse prestatie op je 13e
Vind dit daarom tog wel een erg jarloerse reactie wat ik niet snap want als ik in je profiel kijk heb jij het ook mooi voor elkaar met jouw paarden
Ik ben zeker niet jaloers, daar heb ik ook helemaal geen reden toe.
Natuurlijk is het hartstikke knap als je op je 13e zover bent, maar ik heb ook nergens gezegd dat dat niet zo is.
Maar een 4e debuut bestaat nu eenmaal niet.