muiske07 schreef:focussed@ aahtis al een hele tijd geleden dat ik nog op paardentippers ben geweest eigenlijk.
en thnx voor het complimentje, in men profiel staan nog meer foto's van men lieve, trouwe viervoeters.
fairytail@ thnx, we mogen niet klagen hoor, ze staan 30sec te voet van men deur, gewoon via de achterdeur![]()
en dat ze zo mooi zijn, wel ja, de mens maakt het paard zoals hij/zij is en niet omgekeerd.
vooral khalief is op die zes jaar enorm veranderd, van slachtpaard naar wat hij nu is geworden.
mensen zeggen veel te gemakkelijk dat hun paarden stout zijn, terwijl een paard voor 95% gelijk heeft,
ze weerspiegelen ons karakter, ze tonen ons hoe we zijn. jammer dat zo weinig mensen naar hun paarden luisteren.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik die mening volledig met je deel! Vandaag hadden wij praktijk les (ik doe diermanagement) en moesten we met 2 jarige een parkoertje lopen en je kreeg alleen een touw. Wat heb ik gelachen zeg, paarden zijn geweldig! Hoe ze kunnen weerspiegellen wat een mens doet. Helaas waren we met teveel en heb ik het niet kunnen doen..
tis al een hele tijd geleden dat ik nog op paardentippers ben geweest eigenlijk.
Maar het is 1.45 min. rjden vanaf Eindhoven. Dus 3 uur rijden vanaf mijn huis..
( met name Voltige