malloesje schreef:persoonlijk denk ik dat het zadel voor jullie niet passend is en daarom de zit vaak terugkeerd. Je zit in een zgn stoelzit. Verder kan ik het vanaf hier (pc) niet beoordelen. De eerste keer is een paard altijd gespannen en dit wordt vanzelf wel beter, als jij ze maar vertrouwen blijft geven. Jij voelt zelf het best aan wat je wel en niet kunt doen. Ik denk niet dat het verkeerd is om professionele hulp in te schakelen.
Succes ermee.
Ja ik rij niet met eigen zadel.. zijn van de stal hij heeft een aantal zadels en daar moeten we mee rijden... ideaal is idd anders... maar ze liggen redelijk.. alleen zijn het idd geen fijne zadels! We rijden de paarden samen en hebben veel overleg met de eigenaar.. maar ik zal wel weer foto's plaatsen als ze perfect lopen...
Ik plaats mijn foto's hier om positief opbouwend en onderbouwde feedback/kritiek te krijgen.. niet om afgezeken te worden dat ik niet kan rijden en dat ik paarden verpest... dit zijn een aantal foto's.. moment opnamens.. bv haf 3 zat ik net op.. aan de longe ging het goed en nu was ie net los... dat vond ie erg spannend en een beetje eng... na even gereden te hebben ging het al veel beter.. maar dit hebben we samen gedaan.. vriendin van mij en eigenaar hebben mee gelopen maar dit staat niet op de foto..
@malloesje: thx dat je niet meteen oordeeld!