dankje ! ik zie ook gewoon wel waar het schip strand.. ik ga er gewoon voor. wat pap al zei toen ik zei wat moet ik tussen al die goede springer: je best doen
o rianne neem jij morgen de frontriem mee of moet ik het doen ?? want anders is ie misschien straks helemaal kapot.. ik heb er voor het rijden maar even snel een stiekje om gedaan. en help me onthouden dat ik jullie iets laat zien
wat een geweldig leuke combinatie's!! en wat kan Robin goed springen zeg ze zit echt netjes!!! Amy ook hoor maar das maar 1 foto en keek meer naar het gekke gezicht dat ze trok veel plezier met de pony!! en Miekjuhh sucses met de wedstrijd?!!! komt helemaal goed hoor, meer dan je best kan je niet doen toch!!
Het zadel is helemaal op maat voor de ruiter, en daarna voor de pony!!! Hij past precies, maar omdat het maar een 15" is lijkt hij inderdaad net of het te klein is voor hem, maar dat is dus niet zo. groetjes amy en challie
Ik hoor het wel weer!!! Challenger (Challie) ligt weer goed bij de vrouwtjes!!! Het is dan ook echt een super lief, lekker ding!! xxx van amy en challie
He Annemiek, Ik heb gister met de wedstrijd wel weer gezien dat hij ook met jou goed kan springen. Jammer dat je net buiten de prijzen viel maar toch blijf je voor ons nummer 1 hoor!!!! groetjes amy en challenger.
Ik was ook zo trots op challenger!! t is echt een heel speciale pony, en hij wordt beter en beter is t zadel maar een 15 " dat is klein zie jullie donderdag weer xx
er hoeven dan ook maar kleine kontjes op hoor!!!! Maar dat is het zadeltje wat we ook met peppie gebruikt hebben. Paste precies bij onze challie z'n rug dus perfect!!! liefs rianne en amy
Hij zit toch altijd lekker!??? Amy vind hem in de galop namelijk helemaal super zitten zonder zadel. Houd ze d'r benen ook meer d'r aan. groetjes rianne.