U`Blingh @ Work [Op zijn nieuwe stekkie]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: U`Blingh @ Work [Op zijn nieuwe stekkie]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:43

Mexxuna schreef:
Ik denk ook niet dat Blingh echt super veel hinder heeft van zijn been, of wel?
Ook niet in de verdere sport....
Ik heb hem ook een tijd op stal gezien, maar ik heb er nooit hinder van gezien..

Nee helemaal niet zelfs! Krampers kunnen wel de neiging hebben zich mee vast te zetten in de rug (althans dat zei de osteopaat) Maar hij zit juist vrij los (ook dat zei de osteopaat)

Als je hem lekker voorwaarts rijd zie je er niks van, als je hem aan het uitstappen bent en hem laat sukkelen dan wil je het nog weleens zien Clown

Verder bedankt voor alle leuke reacties!!

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:37

ziet er leuk uit mar wat heb jij een verschrikkelijke cap (mijn mening ) (A) Ach gut Bloos Clown

LoveOdie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:49

Het ziet er echt leuk uit! Pling Alleen dat laag en rond rijden kan echt veeel meer, als hij daar goed in loslaat word hij met alles makkelijker voor je!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:02

Probeer met het wijken niet te gaan tegenhangen, als je naar rechts wil moet je je gewicht niet op links laten hangen (en zo lijkt het wel op de foto's) Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 06:48

Wat een súpper leuk beest Lachen . Alleen en beetje aan je gewicht werken , en dan komt het wel goed.. Knipoog