Bedankt voor je reactie

moet je nagaan hoe trots ik ben op mijn meis

En jij natuurlijk ook

Jouwn knol is ook cool

Daag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:nou ik denk dat je niet heb terrug gelezen (wat ik ook snap) daar werken we aan
Ze is nogal druk en als ze niet rustig loopt kan je haar ook niet laten zakken
WiskyBokjes schreef:nou ik rijd gewon veel overgangen, haal haar terug en dan neusje er uit rijden bij de ontspanning
maar dit zijn maar moment opnames..
Edit: O'p de foto's loopt ze best kort in de hals, bij veel valt dat mee! bij foto 7 is het begin van halsstrekken, als ze zo altijd loopt is ze veeeels te lang
Punkelover: Bedankt
WiskyBokjes schreef:ik rijd haar teug op mijn zit, maar als ik met lange teugels rijd dan gaat ze met haar hoofd omhoog en crossen dus dat heeft geen zin...
WiskyBokjes schreef:..Want ze kropt zichzelf heel erg op... maar ze wil altijd mega snel lopen dus maar eerst rustig lopen dan pas verder werken
WiskyBokjes schreef:Dankjewel Aniek
... Wisky is er ook vaak niet mee eensvorige week maakte ze zich zo druk dat ze bijna door de draad heen galoppeerde
WiskyBokjes schreef:Maar ook al ontspan ik, dan ontspant zij niet...
het is gewoon wanneer ze wil
WiskyBokjes schreef:een beetje?! een beetje heel erg!!
Maar emt beugels reden we net, dan is ze niet echt ontspannen om zo maar te zeggen
WiskyBokjes schreef:Ze is nogal druk en als ze niet rustig loopt kan je haar ook niet laten zakken
WiskyBokjes schreef:ik rijd haar teug op mijn zit, maar als ik met lange teugels rijd dan gaat ze met haar hoofd omhoog en crossen dus dat heeft geen zin...