Hoppenhof's Shardon @ Hippisch Festijn Varsseveld [Z1]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

retseH

Re: Hoppenhof's Shardon @ Hippisch Festijn Varsseveld [Z1]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 16:41

YoYo_ schreef:
ja, ziet er idd wel aardig uit. je kan ook nog wel zien dat je pas net in de Z1 zit. moet idd nog meer oprichting. voor het mooie mag je wel iets meer naar voor zitten anders kun je hem misschien in de weg zitten en dit kn zijn passen onregelmatig maken. ook kan hij hierdoor niet tot de optimale oprichting komen.
maar leuk
ga zo door

Ik vind dat nog wel meevallen Clown Wat bedoel je met naar voren zitten? naar voren gaan hangen oid lijkt me niet zo handig.
Ik ben wel erg tevreden zo met m'n zit en zit de pony's niet in de weg, voor m'n houding en zit heb ik ook meestal een 7 of een 8 voor op de coupon dus ik denk dat ik daar me niet te veel op hoef te richten.
De oprichting vind ik zo al heel netjes, maar mag nog iets meer, maarja daar traint men voor.Haha!

Nogmaals: bedankt iedereen voor reacties!

YoYo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:09

Citaat:

Ik vind dat nog wel meevallen Clown Wat bedoel je met naar voren zitten? naar voren gaan hangen oid lijkt me niet zo handig.
Ik ben wel erg tevreden zo met m'n zit en zit de pony's niet in de weg, voor m'n houding en zit heb ik ook meestal een 7 of een 8 voor op de coupon dus ik denk dat ik daar me niet te veel op hoef te richten.

ik zeg ook niet dat je zit slecht is, ik zeg alleen dat je uit moet kijken dat je niet te ver naar achter gaat hangen omdat hij daar anders wel op kan gaan reageren Haha!
en idd daar zijn de trainingen ook voor

YoYo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:11

Citaat:
ik zeg alleen dat je uit moet kijken dat je niet te ver naar achter gaat hangen omdat hij daar anders wel op kan gaan reageren Haha!
en idd daar zijn de trainingen ook voor
[/quote]

en dit bedoel ik eigenlijk alleen voor de 1ste foto voor die andere foto's geld het niet Haha!

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 08:56

Aha, oke, dan begrijp ik het Lachen

Bedankt voor de reactie.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:11

hee hester dat ziet er weer mooi uit Knipoogwas dit trouwens je 1e Z debuur of niet?
Maarja Sucses veder en ook met je andere sucses Knipoog

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:05

Ik heb je ook live gezien in Varsseveld, ziet er echt goed uit!

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 14:33

uukjee_lover schreef:
hee hester dat ziet er weer mooi uit Knipoogwas dit trouwens je 1e Z debuur of niet?
Maarja Sucses veder en ook met je andere sucses Knipoog

Nee ik ben al 2 keer eerder Z geweest met Easter Boy en Carisbrooke maar die rijd ik nu niet meer..Het was weer tijd voor nieuwe uitdagingen Lachen

Bedankt!