Lang niet ieder dressuurpaard beschikt over zoveel ruimte zeg! erg knap!! Volgens mij is de top nog niet bereikt
!Kun je geen filmpje hiervan plaatsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lang niet ieder dressuurpaard beschikt over zoveel ruimte zeg! erg knap!! Volgens mij is de top nog niet bereikt
!
En dan zijn er genoeg die lekker ruim kunnen draven, maar dit is echt een klasse apart.
Betover die van mij dat ook maar eens..
.

Die heeft veel kracht in de beweging!
Dekje is van hypoplaza (best wel goedkoop ook, geen merk
) Banshee is ong. 148cm en ik maar 155cm
@ tarja : klopt zo begon het, zelfde commando als in stap maar dan toch iets anders geworden

GinnyBanshee schreef:Bedankt voor al de leuke reacties zeg!!Dekje is van hypoplaza (best wel goedkoop ook, geen merk
) Banshee is ong. 148cm en ik maar 155cm
@ tarja : klopt zo begon het, zelfde commando als in stap maar dan toch iets anders geworden
![]()
Banshee wist niet dat ze zo kon strekken, dus na dat ze de spaanse pas had geleerd ging ze zoiezo beter lopen vond ik, toen ik haar een keer ging verzamelen (overdreven) in draf ging ze dat extra second stil blijven in haar beweging, het is nog lang niet perfect hoor en ik moet zeker uitkijken dat haar achterhand mee blijft doen, maar ik denk dat we vanaf hier een betere uitgestrekte draf krijgen en verzamelde draf en misschien ooit passage
.. Komt er ook een filmpje van volgende keer
..
vind het super knap van je!! 
patsur schreef:racheltinka; sta jij soms op de kleihoeve (stal wassenaar was dat toch) Die boxen zien er wel zo uit...