Vind het er ook super uit zien en hoop snel meer foto's te kunnen zien. Als je een keertje wedstrijd hebt in omgeving Culemborg/Spijk/Aqcuoy kom ik zeker kijken ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het er ook super uit zien en hoop snel meer foto's te kunnen zien. Als je een keertje wedstrijd hebt in omgeving Culemborg/Spijk/Aqcuoy kom ik zeker kijken ! 
Giorgio_x schreef:Heey
Welkom hier
Wat leuk dat jij ook op bokt zit, ik heb laatst met je in de bak gereden in Emmenik moest na je in de Z1
Succes met je tinkers
(GRAPJE)
!
Petje af en succes verder

Zofy schreef:stef schreef:wat vind je er geen gezicht aan zofy? Een goedlopend paard is een goedlopend paard, ongeacht wat voor kleur of ras....
Het is een persoonlijke mening, ik zeg niet dat ie niet goed loopt, ik vind het er alleen niet mooi uitzien.
Zo vind ik alle robuuste rassen niet mooi in de dressuur/spring sport.
Ze vraagt wat ik ervan vind, dus ik zeg eerlijk dat ik het geen gezicht vind.
Lowara schreef:heej top hoor!
We krijgen er steeds meer hogerop in de dressuur
heb jij ook dat er relatief weinig Tinkers in je regio starten?
Ikzelf start nu bijna een jaar met de mijne en zit nu in het L1. Doel is om de M1 te halen, maar vermoed dat ze daar strand. hebben jouw dieren goede gangen en veel souplesse, of compenseer je bepaalde sterke punten hier juist weer mee?
Pion schreef:Hee, dit is in Veendam of niet?![]()
Ik zie je regelmatig rijden.
Moet eerlijk toegeven dat ik niet zo van tinkers gecharmeerd ben.
Maar ik vind het super zoals jij ze rond rijdt.
Dat laat eens een andere kant van dit ras zien.
Rhodos schreef:Ik ben gek op alle paarden onacht ras of discipline maar zie ze bij voorkeur in de sport waar ze voor gebouwd zijn / voor bedoelt zijn. Ik zou het ook wat raar vinden om een belg op de drafbaan te zien verschijnen.
Super knap !