Verder ziet het er erg relaxed uit.. Ga zo door!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder ziet het er erg relaxed uit.. Ga zo door!

Hoewel.. hij is eigenwijs genoeg, dat moet ik maar niet gaan voeren door hem nog meer complimentjes te geven dan dat hij al krijgt van mij
Prachtig paard heb je (paarden natuurlijk, maar ik moet zeggen dat jouw Arab voor mij wel een hoog
-gehalte heeft
). Jullie zijn een leuk koppel en fantastische foto's! Een Arab trouwens die van water houdt??
Helpt wel trouwens; tijdens een wedstrijd zag hij het me bedenken
Grappig
Ja, wat een talent heeft Rakkertje13 ook hè? Ben echt hartstikke blij met deze foto's! Er is iemand die Ademo wel na wil tekenen via een foto, so guess what...?
Dank je!! Wat is dat toch; Arabieren (hoeft niet eens volbloed te zijn) hebben zo'n aantrekkingskracht bij mij! Maar ook bij vele anderen die ik ken
Het karakter is zo speciaal... tenminste zo ervaar ik dat bij Ademo

Was ook grappig hoe hij steeds interesse in de camera had; hij galoppeerde er dan soms recht op af met zijn oortjes helemaal naar voren en dan krijg je dit resultaat
Het is een vrolijk paardje, echt een mafkees soms
rijden heb ik niet gezien, maar hij stond lekker met zijn zadel op te wachten! Kinee_ schreef:Wat ziet dit er héérlijk uit. Niks meer en niks minder over te zeggen...
Naast hyperactief zijn kan hij gelukkig ook heerlijk halfslapend van het zonnetje genieten
Moet ook haast wel met zo'n kletsmuts
Maarre heb ik jou dan over het hoofd gezien??
Word er nog steeds wat verlegen van...
Ik ben verliefd op jou paardje!!!!
Ziet er heel fijn uit, hij is een stuk relaxter geworden of niet? AdemoJoey schreef:@ Dees_Daan: Ja klopt inderdaad! Wat een geduldig paardje is het tochNaast hyperactief zijn kan hij gelukkig ook heerlijk halfslapend van het zonnetje genieten
Moet ook haast wel met zo'n kletsmuts
Maarre heb ik jou dan over het hoofd gezien??
@ Chiqa: Dank jeWord er nog steeds wat verlegen van...
Wel is het nu duidelijk waar de posities liggen; dat was voorheen nog geregeld een dagelijks terugkerende stoeipartij
Het werkt wel fijner nu dat achter de rug is
Het is ook steeds zo gezellig druk op het pension! Ik kom gewoon een mond en ogen tekort
Wie weet tot een volgende keer!

Het went snel hoor!
Binnenkort is hij weer stukken donkerder
! Hij's echt heel leuk ! Ziet er gewoon mega goed uit , en wat ziet het er ook ontspannen uit ! e galop vinden jullie echt leuk
! x