Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shyla25 schreef:Dan zal ik het wel verkeerd zien dat het bit er telkens minimaal 2cm uit zijn mondhoek hangt
ni3ki3 schreef:Ik vind, dat je een leuk paardje hebt.
Buiten dat het een super mooi beestje is om te zien, heeft ie een mooi zweef momentje in zn uitstrekken.
Wel zie ik vooral op de laatste foto's, dat ie zn rug wegdrukt en omhoog komt.
Het lijkt (maar het zijn maar foto's en dus moment opnames) of je meer gaat vragen en dat ie daarin protesteerd en de ontspanning weg valt, die er aan het begin meer/beter is.
mja, niet alles kan even goed gaan tog en misschien zie ik het wel helemaal verkeerd. Zoiets kun je niet altijd van af foto's beoordelen. En zoals jij ook al zelf zegt, heeft ie versleten voorbenen en moeilijk in de rug.
Dan zou ik tog proberen, verder te rijden vanuit die ontspanning die er in het begin (voor mijn oog) meer is, dan een paar foto's verder) Maar misschien kreeg die na een tijdje meer last van zn benen en probeerde die het met zijn rug op te vangen.
Maar zoals ik al zei; vind ik moeilijk te beoordelen, vanaf foto's (moment opnames) en vooral omdat ik het paardje ook ni ken (medische achtergrond enz)
Ik vind jullie wel een heel leuk stel en het setje staat hem ook super!!
Succes verder.
poes schreef:Wat jij loswerken noemt vind ik al knap kort. Zeker in de galop vind ik dat je echt veel oprichting vraagt voor een losrijfase. Dat een paard slechter gaat lopen van CORRECT vw-nw lopen lijkt mij nou erg raar eigenlijk.
casperrr schreef:Shyla25 schreef:Dan zal ik het wel verkeerd zien dat het bit er telkens minimaal 2cm uit zijn mondhoek hangt
Blijkbaar wel, want ik zie het nu niet en toen al helemaal niet!!!