Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lara_Silver schreef:Dit is geen discussietopic, het is een topic met de vraag over het verschil tussen Rollkur en LDR. Beter lezen, zelfs de titel zegt het al!

Leentje1 schreef:TS meld zich
Mijn vraag was alleen maar wat het verschil was. Niet zo zeer of het goed/slecht is.
Maakt overal een heissa van.Citaat:Ja met laag en rond is niks mis, zolang het diepe er maar uit blijft.

Norway_girl schreef:Leer bokt kennenMaakt overal een heissa van.
Nee hoor, zoals al gezegd is, is er wat betreft het rijden geen verschil tussen LDR en rollkur. Op top niveau zoals anky het gebruikt niet iig.Citaat:Ja met laag en rond is niks mis, zolang het diepe er maar uit blijft.
Terwijl er tussen je paard lang diep en rond rijden op deze manier:
Toch wel verschil zit met dit:
) Lara_Silver schreef:Idd lailapri, mijn pony loopt al niet rond maar als ik dat van hem zou vragen zou ik gegarandeerd in het stof belanden.
lailapri schreef:dat kan 2 dingen zijn, of ze doet het bijvoorbeeld eerst aan de longeerlijn, of ze is al verder in de training dat het paard dan leniger wordt ofzo )of ze kan goed blijven zitten)
lailapri schreef:maar toch kunnen heel wat huis tuin en keukenpaardjes nog best wat berijken maar goed de top halen ze nooit omdat ze niet zulke spectaculaire gangen hebben, dat de oefening technisch wel goed in elkaar zit is dan ineens ook minder belangrijk.
Norway_girl schreef:Lara_Silver schreef:Idd lailapri, mijn pony loopt al niet rond maar als ik dat van hem zou vragen zou ik gegarandeerd in het stof belanden.
Dan zou ik me toch eens af gaan vragen, hoe het komt dat anky niet in het stof belland.
Maakt hij gewoon zijn nek rond en dat is het ook.
Vido schreef:uuh mijn bescheiden mening: wij zijn Anky niet.
Lara_Silver schreef:Vido schreef:uuh mijn bescheiden mening: wij zijn Anky niet.
Daar gaat dit topic niet over.