Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
poes schreef:Ik vind het echt een geweldig paard maar de rijfoto's.. Ik krijg er steeds een beetje een geforceerd gevoel bij. Paard loopt met een valse knik, ik zie hem liever nog wat te ruim lopen dan zo. Verder vind ik hem achter zeer vlak geworden nu. Ik zou dit paard graag meer 'naturel' zien lopen, en dan bedoel ik heus niet uit elkaar vallend of zo, maar met correcte verzameling en echte impuls. De hoeken in zijn gewrichten wijzen voor mij niet op verzamelen. Voor mij mist er gewoon wat aan het plaatje.
Mooi achterbeen enz..
) hopla schreef:Het blijft een blikvanger.
Als ik een puntje mag noemen dan is het dat ik het jammer vind dat je hem soms zo diep insteld aan de voorkant.
Hij krijgt dan zo'n valse knik in de nek.
Profiteer van die geweldige hals die erop zit en probeer de hals eruit te rijden.
Door het diepe rijden wordt hij nml. niet mooier.
Hij moet uiteindelijk toch voor die loodlijn uitkomen dus (ik heb zelf ondervonden) dat het diepe rijden helemaal niets toevoegd. Waarom zou je het doen?
Verder is het natuurlijk gewoon een geweldig leuk pard.
Je hebt een prachtig paard daar, ik hoop dan ook dat ik het gewoon fout zie op de foto's.
Jaike schreef:
Jaike schreef:
Jaike schreef:

fijn dat je je zo vertrouwd voelt met hem, dat is heel wat waard!
!