nobillity schreef:Mooie foto's en het ziet er netjes uit.
Leuke pony's heb je ook.
DANKJEE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nobillity schreef:Mooie foto's en het ziet er netjes uit.
Leuke pony's heb je ook.
cuupje schreef:doeraklover schreef:Was jij 2 weken geleden niet in berlicum op concours? (dressuur)
Hele leuke ponys, heb al vaker foto's van je gezien
waar heb jij foto's gezien??? ik zit hier nog maar net op

Alina schreef:Wauw!
Ik wou dat ik een dosis van jouw lef had zeg
Ziet er echt super uit!
Heel veel succes met je pony's maar dat komt zo te zien wel goed
anneliesdj schreef:Ik snap niet dat je weer een nieuw topic opent als je op het vorige zo slecht om ging met commentaar.
Maar goed, ik zal nogmaals een poging doen.
Je zei in het andere topic dat de appaloosa weigert als je hem iets meer teugel geeft. Dan is de basis fout, waarschijnlijk zijn jullie allebei nog angstig. Als jij hem loslaat ben je de bang dat je de controle kwijt raakt en hij voelt dat en reageert erop door te weigeren. Dit is prima op te lossen maar moet je wel even de tijd voor nemen. Begin weer laag en geef hem op de hindernis meer teugel, op het moment dat hij afzet geef je teugel dus dan kan hij al niet meer weigeren. Je hand moet boven de sprong langs de hals heen in de richting van zijn mond.
Op de foto's die je hier hebt geplaatst valt het mee met je handen maar in het vorige topic waren er foto's bij waarbij de pony het hoofd erg hoog houd en de rug wegdrukt omdat jij hem te strak houd. Dit is erg slecht voor zijn rug en hals en je zult daar ook niet meer vertrouwen van krijgen. Sterker nog, ik denk zelfs dat je hiermee weigeren in de hand werkt, immers, als hij gehinderd wordt in zijn manier van springen is het voor hem niet prettig, zeker niet bij zo'n hoogte.
Ik bedoel dit puur opbouwend en wil je niet afkraken, ik hoop dat je ermee aan de slag gaat. Je hebt iig erg mooie pony's en ik vind het super van je dat je al zo ver bent gekomen!

cassini schreef:eej ik ken jou van horsetycoon
Ziet er goed uit meid!
Ga zo door!

[/quote]
cuupje schreef:haha daar stonden ook foto's bij van toen ik 8 jaar was oen sprong ik net in de L toen wist ik nog van niks en nee ik begin niet weer opnieuw echt never nooit hij springt nou eindelijk weer goed en dan ga ik niet weer opnieuw beginnen na 3jaar werk
Marijkjuh schreef:Zo petje af voor jou, op jou leeftijd al je pony's in die klasses uitbrengen
En die appaloosa is echt helemaal het einde, dit bewijst maar weer dat appaloosa's ook gewoon sportpony's zijn![]()
Rijtechnisch commentaar kan ik niet echt geven, aangezien ik niet zoveel verstand heb van springen. Ga je nog naar de appaloosa sportdag?
Zou graag meer van je pony's willen zien
cuupje schreef:Dat is anders geen L hoogte wat hij daar springt. Daarbij, zoiets hoef echt niet weer 3 jaar te duren hoor, als je 't maar goed aanpakt. 't Lijkt me een stuk makkelijker om nu het vertrouwen te herstellen dan dat je straks echt helemaal opnieuw moet beginnen omdat hij niet meer wil.

Narya schreef:Zeuren, hè..? Volgens mij wil je nog steeds geen kritiek krijgen, opbouwend of niet.

cuupje schreef:jawel ik wil wel kritiek krijgen maar waar ik iets aan heb.
en dat verhaal waardoor staat er allemaal onder dus jullie weten de reden ervan!
cuupje schreef:xMarielle schreef:Ziet er leuk uit hoor!
Ik vind je pony's er heel bekend uit zien, volgens mij ben ik jou behoorlijk vaak tegen gekomen op wedstrijd toen ik mijn pony nog had.
Heet je toevallig Sharon want dan klopt het dat ik je ken van wedstrijden.
Leuk om ook eens wat foto's te zien i.p.v in het echt, ziet er beiden heel goed uit!
Veel succes nog met je mooie pony's!
ja ik heet sharen met een e maakt niet uit hoor
weet jij mijn achternaam toevallig ook en hoe heet jij dan??
) niet na.