Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Om hier dus "Grote ruzie;s" tegen te gaan:)
HouVanUtopia schreef:Oke ik wil even verhaal doen voor haar,
Een paar jaar geleden heeft ze samen met Star (waar ze Z mee rijd) Een groot ongeluk gehad. Ze heeft meer dan 1 jaar niet meer gesprongen zelfs de pony liep weg voor 1 balkje op de grond!
Na 1 jaar moest ze kiezen of je gaat weer iets met je pony doen of hij gaat erui nu staat hij hier ook maar op de wei en dat is zonde.
Ze reed dus helemaal niet meer, ze wou ook niet dat haar pony werd verkocht. Na een hele lange tijd begon ze weer met rijden. En ze heeft haar pony en haar eigen weer zover gekregen om weer over een balkje te gaan! En zie wat ze nu weer springen ik vind het super knap en ben ook heel trots op haar!!
En het is inderdaad voor het beeld mooier, maar ik zie haar elke week springen en toch ziet het er op de foto's heel anders uit. In het echt heeft ze haar handen toch eigelijk wel netjes, en ook vaak netjes mee.
Hopelijk snappen jullie het verhaal een beetje, ik snap ook jullie reacties maar tegenwoordig krijgt alleen nog maar iedereen commetaar over de handen.
Het lijkt mij een idee dat iemand van jullie hier een foto plaats hoe het dan volgens jullie moet? Want ik heb het idee dat jullie graag een boogje in de teugels zien.