Rijfoto's van m'n mannetje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: Rijfoto's van m'n mannetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 19:24

Hanmar schreef:
Vandaag gecastreerd dus? En, is het allemaal goed gegaan?
Mooi mannetje heb je, je houding is helemaal niet zo slecht alleen je hakken iets meer uitdrukken zoals je zelf al aangeeft!

Nee morgen word hij gecastreert, maar vandaag is de manege dicht, dus kan ik niet van zijn laatste dagje hengst genieten. Morgen ochtend vroeg, als ik op school zit word hij gecastreert.. Jammer genoeg kan ik er dus niet bij zijn, maar gelijk na school ga ik erheen om te kijken hoe alles is verlopen!

@ De rest: Heel erg bedankt allemaal, volgende keer dat ik op hem zit zal ik aan jullie tips werken. Voorlopig kan ik nog niet op hem rijden, dus dan lekker aan onze vertrouwen werken met wat gezellige wandelingentjes.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:06

Essssss schreef:
frankiej schreef:
ff flink offtopic: hoe is het dagelijkse leven eigenlijk in Spanje? ik vind het een machtig mooi land maar heb t idee dat men er een heel stuk "achterloopt" op NL.

Het is héél anders dan in Nl, en ze lopen ook echt een stuk achter ja. Maar ze zijn ook altijd veel relaxer, altijd maar Manana Manana. Ze komen ook altijd veel later dan ze zeggen, soms weken later, het is gewoon erg wennen. Het heeft z'n nadelen maar ook z'n voordelen. De wegen hier, héél anders dan in Nl. In Nl worden ze bij elk hobbeltje gerepareert, maar hier kan je haast rijden op sommigen wegen, echt vervelend. Tja en zo kan ik nog wel véél meer verschillen opnoemen. Maar ben het wel gewend want ik kwam hiervoor al elke vakantie in Spanje.

Tja dat van die wegen weet ik. Ben eens in Javea op vakantie geweest, huurauto mee en lekker het binnenland in. Is echt mooi daar!
Wat betreft de castratie: wil je daar niet bij zijn? Misschien negatief maar castreren is wel een belangrijke doodsoorzaak onder hengsten/ruinen. Zelf heb ik ooit eens een paard gezien dat het maar net redde doordat ie lang bleef bloeden.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 07:14

Nee ik heb school.. Tot half 2. Zelf wil ik er heel graag bij zijn, maar dat mag weer niet. Nadeel als je jong bent, mag je dat niet zelf beslissen. Dan maar gelijk naar school erheen en duimen dat het allemaal goed is gegaan!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 09:20

Zo wat een gigantische nek! Mooi zeg!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 16:06

Dankje. Knipoog

Net van Fuego ( En de boodschappen ) vandaan! We kwamen daar aan, de dochter van de eigenaresse van de manege ( Is ruim in de 20 ) kwam eraan gerent en zei in het Engels dat Fuego net een uurtje klaar was. Het was allemaal super verlopen! Fuego stond in z'n stalletje, oogjes half open, zweterig en hongerig. Wel zielig om te zien. Maarja, even geknuffelt, en dan gaan we er om 5 uur weer heen, dan mag ik hem z'n water ( 1 dag geen eten of water gehad voor de castratie ) en wat eten geven. Morgen mag ik beginnen om een stukje met hem te gaan lopen, en dan weer wat conditie langzaam opbouwen. Over 3 daagjes mag ik er weer op, en dan wat stappen, en zo dat langzaam steeds verder weer gaan opbouwen.

Ik ben helemaal blij en opgelucht dat het zo goed is verlopen!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:19

fijn dat het allemaal zo goed verlopen is!! Haha!

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:27

Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
LEKKERDING!
is dat miss de papa van mijn merrie?ouders zijn namelijk onbekend
ik wil hem hebben..
Schijnheilig
Tfoeee gelukshebber met zo'n dier! Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 19:07

_Kelly schreef:
Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
LEKKERDING!
is dat miss de papa van mijn merrie?ouders zijn namelijk onbekend
ik wil hem hebben..
Schijnheilig
Tfoeee gelukshebber met zo'n dier! Clown

Hahaha Clown . Hij leeft hier in Spanje Nagelbijten / Gniffelen .
Dankje, ben ook súúúper blij met hem! Elke dag als ik 'm weer zie denk ik; Aah da's mijn lekkerding! Lovers