Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Merlynlover

Re: Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:09

Doei!
Leuk dravertje!
Ik vind het knap dat je kan zien dat ze niet goed een is met haar paard, toch geef ik mea wel gelijk, maar die tijd komt nogwel, als je flink blijft oefenen komt dat vast helemaal goed Lachen
In het begin was ik ook niet echt een met mijn paard, maar na een tijdje flink oefenen zijn we een heerlijke combinatie geworden Lachen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:10

En ik loop niemand af te zeiken maar ik vind het gewoon niet fijn omte horen van zulke harde dingen, ik vind cometaar echt leuk lekker veel tips , dat ik daar ook van leren is helemaal niet kwaad bedoelt maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik niet afgezeken wil worden van jij en je paard zijn geen een en dat krijg je dan van heel veel mensen te horen, en dat komt hard aan bij mij, bij mij op stal krijg ik ook tips over longeren en dan helpen ze me ook en dat gaat ook goed, maar die zeggen niet van jij en je paard zijn geen een! of het ziet er niet uit

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:11

x_Marr schreef:
Nou laat die 30 keer dezelfde reactie maar ff zien dan Knipoog
Als ik een paard heb en iedereen vind ik dat ik er naar een zomerstop geen combi meer mee ben ga ik daar aan werken, niet zeggen dat het niet zo is etc, tuurlijk heb je weer tijd nodig, maar probeer wel dingen ana te nemen van andere mensen, want dan komt het vast helemaal goed Lachen

x_marr @ Kijk maar in me berichten hoe vaak ze het zeggen maar je snap wat ik bedoel hoop ik

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:12

Merlynlover schreef:
Doei!
Leuk dravertje!
Ik vind het knap dat je kan zien dat ze niet goed een is met haar paard, toch geef ik mea wel gelijk, maar die tijd komt nogwel, als je flink blijft oefenen komt dat vast helemaal goed Lachen
In het begin was ik ook niet echt een met mijn paard, maar na een tijdje flink oefenen zijn we een heerlijke combinatie geworden Lachen

Merlylnlover @ Bedankt voor je reactie Haha! , ik zal je tip zeker goed bij me houden , mijn paard is in begin 2007 heel erg ziek geweest en heel veel mee gemaakt vandaar ook die dingen Huilen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:13

Shayenne93 schreef:
Jullie zijn samen niet 1 of jullie zijn er als combinatie samen niet uit vind ik eigelijk iets anders. Bloos

Shayenne93 @ Oke , dat zal dan wel Haha! ,

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:17

Ik zet er een slotje op deze topic

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:19

En waarom? Nagelbijten / Gniffelen
En dat kan je zelf niet doen btw Nagelbijten / Gniffelen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:20

x_Marr schreef:
En waarom? Nagelbijten / Gniffelen
En dat kan je zelf niet doen btw Nagelbijten / Gniffelen

Laat maar hangen allemaal , jullie weten allemaal beter de groeten

TOPIC op SLOTJE

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:21

Nou sorry maar het is gewoon zo? Nagelbijten / Gniffelen Verward
Alleen moderators en beheerders kunnen topics sluiten..

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:22

heey heey!

ben het ook eens met mea.. sorry. maar ik vind het nog niet helemaal een eenheid.. maar wat niet is kan nog komen zeggen we dan altijd!

Over dat het er al 30x staat.. is een beetje overdreven.. je herhaald het zelf... Wel tig keer Bloos

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:23

SLOTJE op deze topic , ik reageer niet meer op jullie onzin , want jullie weten niet beter ,

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:25

Als je nou gewoon niet meer reageert komt er vanzelf een slotje op maar jij reageert ook elke keer weer. Bloos

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:25

Mvr_Eliza schreef:
Mea schreef:
Soory Eliza, maar ik vind de foto's niet zo mooi. Misschien zijn het momentopnames, maar het rijden komt mij niet soepel over. Je bent niet één met je paard. Volg je lessen?

Mea @ , Je bent niet één met je paard ? , ik ben wel een met mij paard, je ken mij personelijk niet en men paard ook niet dus hoe kan je het zo op de foto zien dan? ,

De groeten

Nors opkijken

Zou Ts willen verzoeken om mij niet af te branden na deze reactie.
Maar vind dat je wel iets minder fel mag zijn tegenover je mede-bokkers..vooral als ze iets zeggen wat niet helemaal in jou straatje past Nagelbijten / Gniffelen
Ook zou je wel iets meer punten/leestekens mogen plaatsen en af en toe een beetje om je spelling denken.. Wil geen zeikerd zijn, maar het viel me gewoon op Bloos

Ontopic:
Vind jullie er leuk uit zien samen..Jammer dat de foto's een beetje gelig/ ver weg zijn.

Wel vind ik dat je je teugels een tandje korter mag nemen, zodat je je handen voor het zadel kan houden en niet richting je knieen hoeft te doen. Dan kan je ws. ook weer die knik bij je elleboog erin krijgen (ipv je armen recht naar beneden 'vast' te zetten)
Veel succes met het verder opbouwen!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:26

Zie nu net weer een heleboel reacties..
Nagelbijten / Gniffelen

Laten we gewoon even normaal doen tegen elkaar..
en vooral even nadenken voordat je wat typt.. Ach gut

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:26

Waarom plaats je in vredesnaam foto's, en zeg je dat je graag commentaar wil, om vervolgens zo te reageren?
Iedereen zegt dat het jullie vast wel gaat lukken als je lekker doortraint, maar het lijkt wel of je alleen telkens het zinnetje ''je bent niet één met je paard'' kan lezen. Scheve mond

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:35

Op je PBTje: Erg jammer dat je mij nu hatelijk vind doen, want dat doe ik helemaal niet
We doen helemaal niet hatelijk en we herhalen helemaal niet alles 100 keer, maar jammer dus dat jij dat wel zo ziet Knipoog
Misschien moet je zelf maar even in vervolg wat vriendleijker reageren, vind dit niet echt kunnen, wij willen je alleen maar helpen
Vind het dus erg jammer dat je het verkeerd opvat.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:44

Ik zou je teugels iets korter pakken. Verder zou ik je aanraden goed aan balans te gaan werken en ook aan gewichtshulpen. Je knikt af en toe een beetje in, in je heup dat komt omdat je dan niet op de goede manier je gewicht naar binnen verplaatst op bijvoorbeeld een volte...het helpt om gewoon recht te blijven zitten en je schouders een beetje naar binnen te draaien

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:47

Citaat:
Ze loopt wel aan de teugel maar te diep

Ik zie helemaal geen paard dat te diep loopt en al helemaal geen paard dat 'aan de teugel' loopt.

Als je zo graag wil dat dit topic op slot gaat, kan je beter 1 pb naar een mod sturen dan dit 20 keer te herhalen in dit topic.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:50

@ Mevr. Eliza: je kunt een topic niet zelf op slot zetten. Dat kunnen alleen de moderators. Zelf in je post zetten dat het topic op slot zit, werkt dus niet.
Eventueel kun je het aangeven bij de moderators van HAW, die je bovenaan subforum kunt vinden. Lachen

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:07

Ik vind dat de combinatie verder moet groeien.....
Op dit moment krijg ik geen fijn beeld bij de foto's.

Verder wil ik je nog een tip geven om sommige reacties nog een keer na te lezen op het moment dat jij je er boos over maakt, en het te relativeren.
Enm wacht dan even met het plaatsen van een reactie tot je wat gekalmeert bent.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 05:53

Mvr_Eliza schreef:
Met opstappen heb ik alleen het eindstuk beet van de teugels want als ik ze strak beet heb dan kom ze naar boven maar dat is ook als ik ze niet beet heb,
Laat haar rug en je zadel anders een keer nakijken. Bij het opstappen komt er veel kracht op de rug van je paard ... misschien doet het haar pijn en komt ze daarom omhoog? Dat zou ook kunnen verklaren waarom ze tijdens het rijden moeilijk gaat doen als je de teugels korter neemt. Misschien associeert ze dat met een ander (pijnlijk) ruggebruik of drukt het zadel dan anders op haar rug?

anytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:33

Teugels korter pakken, meer gaan zitten en rijden. Ik vind persoonlijk ook dat je niet echt èèn oogt met je paard onder het zadel. En verder commetaar heb je denk ik al wel gehad in dit topic..

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:19

Eerlijk gezegt zien de foto's er niet zo goed uit.
En ik vind je te groot..
Je paardje loopt niet ontspannen onder je..

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:21

Eerlijk gezegt zien de foto's er niet zo goed uit.
En ik vind je te groot..
Je paardje loopt niet ontspannen onder je..
Na zo'n lange tijd hoop ik dat je stapje voor stapje verder ging met de training opbouwen..
Eerst 10 minuutjes longeren ofzo en dan een kwartiertje rijden enzovoort.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:32

ik zou nog niet beginnen met het aan de teugel rijden want je paard loopt nog helemaal niet ontspannen Knipoog ik weet niet of je les hebt?? als je dat niet hebt zou ik het je toch aanraden... niet aanvallend bedoeld hoor!! ik wil alleen maar helpen Knipoog