sorry, maar ik vind dit ook geen positieve fotos.
hij is nog te mager en op een pony met zo weinig spieren en dan ook nog met zon slecht zadel gaan rijden kan echt niet.
en dan moet hij ook nog zijwaarts endergelijke?
ga met zon beestje eerst eens aan het gewicht werken en aan zijn spieren, dus lekker relax rijden, zoals buiten of veel longeren, een paard kan idd geen spieren kweken als her geen vet heeft, en regel een passend zadel.
het is wel een hele gave pony en ik weet zeker dat als hij op gewicht komt en in de spieren dat het helemaal goed komt!

ik zie ook in de vorige topics dat hij niet altijd zo was, wat jammer dat hij zo vermagerd is dan?
over het algemeen ben ik ook van mening om een hengst geen hengst te laten als het niet gaat, maar vind dat als het karakter het toelaat dit gewoon moet kunnen, want ik geloof dat hij zo best heel braaf is.
maar op het moment dat hij zich dus onnodig druk maakt verliest hij veel energie en dan vraag ik me af of het voor de pony wel goed is om hengst te blijven, aangezien hij niet is goed gekeurd geloof ik he?
ik zou een zachter bit inhangen, zodat hij iets meer de hand gaat op zoeken in plaats van erachter te krullen.
ook zou ik zeker voor een zadel met een kortere zitting gaan kijken, deze drukt teveel op de lendenen endergelijke.
persoonlijk zou ik eerst eens aan de voorwaarts neerwaartse ontspanning gaan werken voordat je met wijken endereglijke gaat beginnen, en zorg nogmaals eerst voor een goed zadel.
wijken en dat soort oefeningen zijn voor paarden die genoeg balns hebben en over voldoende beginnende bespiering beschikken, dit heeft hij simpelweg gewoon niet!
ik denk dat je op deze manier strax verzet en pijn gaat krijgen bij rambo.
maar als dit jou manier is van trainen wie zijn wij dan om dat af te kraken
ik vind de rest niet verkeerd, het is een jong meisje wat erop zit en kan nog van alles leren en ik denk dat veel van de punten inmiddels wel genoemd zijn en ik vind het niet nodig om deze te blijven herhalen!
nogmaals heel veel succes verder met rambo en ben benieuwd naar de volgende fotos