Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Saskia9 schreef:wat een gaaf paard rijdt je daar Wouter!
Mooie foto's!!
Je trekt wel leuke gezichten tijdens het rijden
? 
Zat het jezelf niet in de weg ofzo? Maar nogmaals! Knap dier en die aanleuningsproblemen gaan vanzelf wel weer over!
Hoe istie trouwens gwn op een trensje? karijn schreef:Heel leuk knap paard hoor Wouter!
Maar...what happened to Well Done? Dat ging toch ook zo lekker?
! Pletje123 schreef:Heej dit is in HultenHeb daar gestaan met mijn vorige merrie
.
. Ga je deze langer rijden?
Anoukie schreef:Pletje123 schreef:Heej dit is in HultenHeb daar gestaan met mijn vorige merrie
Ah, nu herken ik het ook! Ik heb daar ook gestaan, maar dat is alweer flink wat jaartjes geleden.
Mooi dier Wouter, lekker stevig. Ga je deze langer rijden?
!
talented schreef:@Hopla: dat hoedje heb ik gekregen toen ik bij de pony's voor de eerste keer Z startte, dus dat is al wel even geleden!
Siltris schreef:Mooi paardje. Dit is juweel toch?? Die was eerst van Richelle ter Haak?? En die heeft hem weer van Sander Marijnissen gekocht?? Toch?? Ik sta namelijk al een tijd bij Sander en dit paard lijkt verdomd veel op juweel.
PERENBOOMPIE schreef:Voor een Z2 combinatie dient er idd nogal wat aangesleuteld te worden,let vooral op je eigen houding dat helpt het paard ook wat beter,de oprichting moet toch echt van achterkomen vindt dat ze nogal op de voorhand loopt en flink loopt te duwen ipv dragen.
Had toch nog even gewacht met starten als ik jou was.