Soms lijkt ze er alleen niet lekker "door" te zijn.
En ik vind het setje echt...
jammie! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammie!
) Charlotte voor hé?? xxxx
Charaz schreef:Hmm volgens mij was jij juist 1 van de mensen die mij heeft lopen pushen om lekker in het M1 te gaan starten ipv L2 te blijven rijden?!
In ieder geval sta ik nog steeds achter mijn keuze om M1 te starten en zie ik niet in waarom ik nog langer L2 zou moeten rijden.

Ook vind ik dat je je handen vastzet. MAAR: Je bent niks voor niks de L2 doorgekomen, dus ik vertrouw erop dat het met je nieuwe instructrice helemaal goed komt Charaz schreef:Mijn zadel past prima, is vorig jaar nog door de zadelmaker nagekeken en de vulling is compleet vervangen, wbt blokkades ed. dat vind ik heel knap dat jij zoiets van de foto kan zien want ik heb totaal geen problemen met mijn paard, behalve af en toe haar eigenwijze haflinger karakater.
Terug naar het voorwaarts neerwaarts? Daar zijn we nu mee bezig! De basis bij mij is heel slecht en daar is mijn huidige instructrice heel erg mee bezig.
We kunnen inderdaad nog geen perfecte M proef neerzetten, maar jouw reactie komt over alsof mijn pony blij mag zijn als ze een winstpuntwaardige B proef neer kan zetten.

en een hele leuke haf !! en vind kortgetrokkemaandjes wel heel mooi &chique staan
!! Valentijn schreef:Wat zien jullie aan het zadel dat niet goed ligt dan ?
Imo ligt het wel te ver naar voren, maar ik zou vanaf de foto's niet kunnen beoordelen dat het zadel niet goed ligt?
dobbel schreef:Tja het meeste is al gezecht en ik ga geheel met de meesten mee zoals lairapi (geloof ik)
probeer ook op je pianehandjes te denken, staat zo slordig zeker in de M, persoonlijk vind ik 1 wp in de L2 bij de paarden erg snel voor de overgang, had even een paar keer gestart in de L2, zeker als ik deze fotos zie vind ik jullie nog echt niet klaar voor de M, heb je al een wp in de M,
Oja wat bereft je zadel, je kan nog zo hard roepen dat hij wel goed licht, maar hij licht duidelijk niet goed, en ik weer wat het is hoor een goed zadel zoeken voor een brede ronde haflinger, (heb ik met mijn tinkers). laat een goede zadelmaker komen, en niet een instructrice kijken, want dat is geen zadelmaker,
Charaz schreef:dobbel schreef:Tja het meeste is al gezecht en ik ga geheel met de meesten mee zoals lairapi (geloof ik)
probeer ook op je pianehandjes te denken, staat zo slordig zeker in de M, persoonlijk vind ik 1 wp in de L2 bij de paarden erg snel voor de overgang, had even een paar keer gestart in de L2, zeker als ik deze fotos zie vind ik jullie nog echt niet klaar voor de M, heb je al een wp in de M,
Oja wat bereft je zadel, je kan nog zo hard roepen dat hij wel goed licht, maar hij licht duidelijk niet goed, en ik weer wat het is hoor een goed zadel zoeken voor een brede ronde haflinger, (heb ik met mijn tinkers). laat een goede zadelmaker komen, en niet een instructrice kijken, want dat is geen zadelmaker,
Binnenkort komt de zadelmaker inderdaad weer om op te vullen, voor de rest past mijn zadel prima.
Dat 1 wp bij de paarden te weinig is mag je vinden, ik had 11 winstpunten dus mocht over en sta nog steeds achter deze keuze daar hoef ik geen commentaar over, zeker niet van iemand die zelf net 6 winstpunten in de B heeft.
Ik wil graag hoger komen met mijn pony en ik had 11 winstpunten dus mocht over, ik zie het nut dan niet in om nog winstpunten proberen te rijden bij de paarden, dat probeer ik wel in het M1 wedstrijden zijn al duur genoeg.