Foto`s vind ik erg mooi, aansprekend paardje, dat zeker!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nerootjeh schreef:heeft het dier ook een naam, of heet ie jazz x amor?

Ludora schreef:Leuk dier !!
Jazz x Amor is lekker bloed, 2 van die kloojos !!!![]()
en dan niet kwa bouw oid of kwa talent maar kwa karakter en dat ze beide moeilijker paarden geven, dat is toch om problemen vragen 
Leuk dier is het! 
En je blijft netjes zitten!
óndanks alles wat ze al uitgespookt heeft. Al zou ik bij deze combi ook even twijfelen voor ik erop kroop
CarpeDiem schreef:ja idd!!
Maar denk dat dat bij alle paarden wel zo is, ongeacht t bloed dat ze voeren. Als ze eenmaal voor je gaan is t goed, maar als ze tegen je werken heb je een probleem. Niet te min zou ik een paard met deze combinatie nooit kopen *ben immers meer springruiter, en niet zon fan van jazz en amor* óf ik zou er een body protector en levensverzekering bij eisen![]()
Ik was nog niet zo op de hoogte van Amor toen ik begon aan die merrie van me
Maar had ik het geweten, had ik er idd ook een levensverzekering bij geëist, maar nu kan ik er op bouwen. Ze kalmeren echt wel maar ze testen heel erg 
pharagirlke schreef:Ik was nog niet zo op de hoogte van Amor toen ik begon aan die merrie van me
Maar had ik het geweten, had ik er idd ook een levensverzekering bij geëist, maar nu kan ik er op bouwen. Ze kalmeren echt wel maar ze testen heel erg
Amor geeft anders ook goede springers
SplashIsLief schreef:pharagirlke schreef:Ik was nog niet zo op de hoogte van Amor toen ik begon aan die merrie van me
Amor geeft anders ook goede springers
Dit komt me heel bekend voor!!
Heb heel wat hoeken gezien met mijn merrie, maar nu? Toppertje!
En springen kan ze wel
Verschrikkelijk zijn ze in het begin, en geen houden aan he
als ze gaan, dan gaan ze! En idd ze kunnen springen
probeer ze niet stop te zetten tegen een hek 
vonneke schreef:moet zeggen dat ik dit wel errug goede reclame vind voor het dier en de stal..........
of ben ik nu de enige met die mening?
pharagirlke schreef:Toen ik de titel zag dacht ik; 'welke malloot gooit zulke (k*t)hengsten nou bij elkaar?'en dan niet kwa bouw oid of kwa talent maar kwa karakter en dat ze beide moeilijker paarden geven, dat is toch om problemen vragen
Maar je gaat hier beslist een goede aan hebben als hij ooit voor je wil gaanLeuk dier is het!
_Michelle__ schreef:vonneke schreef:moet zeggen dat ik dit wel errug goede reclame vind voor het dier en de stal..........
of ben ik nu de enige met die mening?
Eventjes offtopic:
Waarom zou dit slechte reclame zijn?
Vind het juist eerlijk dat ze ook laten zien hoe het paard kan zijn en niet het beest aan proberen te smeren en te zeggen dat hij superbraaf is.
Mensen weten zo wel wat voor paard ze in huis halen
)
ziet er netjes uit pharagirlke schreef:Ludora schreef:Leuk dier !!
Jazz x Amor is lekker bloed, 2 van die kloojos !!!![]()
Toen ik de titel zag dacht ik; 'welke malloot gooit zulke (k*t)hengsten nou bij elkaar?'en dan niet kwa bouw oid of kwa talent maar kwa karakter en dat ze beide moeilijker paarden geven, dat is toch om problemen vragen
Maar je gaat hier beslist een goede aan hebben als hij ooit voor je wil gaanLeuk dier is het!
Citaat:Eventjes offtopic:
Waarom zou dit slechte reclame zijn?
Vind het juist eerlijk dat ze ook laten zien hoe het paard kan zijn en niet het beest aan proberen te smeren en te zeggen dat hij superbraaf is.
Mensen weten zo wel wat voor paard ze in huis halen Lachen

)

En natuurlijk goed gereden... dat helpt ook wel mee