Jazz x Amor @ work!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Jazz x Amor @ work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:50

Oe jakkes, je zal maar tegen die betonnen wand aan worden gegooid Nagelbijten / Gniffelen

Foto`s vind ik erg mooi, aansprekend paardje, dat zeker!

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 20:05

dankje voor de reacties,

De slechte reclame zal wel mee vallen, hij kan toch ook een bokje geven als er mensen komen kijken?.. Het is gewoon een paardje met karakter, maar als ie eenmaal erdoor gereden is is het een erg best paardje!

Ik vond het een erg leuk beestje om te rijden ondanks dat ie in het begin een beetje vervelend was, daar hebben wel meer paarden last van toch?! Haha!

IEdereen bedankt voor de reacties!!!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:12

Wat een enorm leuk paard en goed lopen! Tja echte slimme paarden hebben vaak zo hun makken, maar als je die eenmaal aan het lopen hebt zijn het de echte toppers.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:37

mooi paardjee!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:46

Nerootjeh schreef:
heeft het dier ook een naam, of heet ie jazz x amor Clown?

Hihi dat viel me ook al op, na al die topics met het gezeur over vermelding van sets en ook afstamming Haha!

Ik vind het zelf ook niet zo fijn voor de stal dat je foto's plaatst waarop het paard echt gemeen bokt. Misschien vindt de eigenaar dat niet erg. Maar ik zou het niet zo op prijs stellen Bloos

Verder erg leuk dier hoor!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:51

In de kantine hangen foto's waar paarden rechtop staan en de raarste gevallen staan er ook op, erg grappig. Tong uitsteken
Jazz x Amor is inderdaad wel een lekkere combinatie, hij is wel erg gaaf!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:53

Ludora schreef:
Leuk dier !!

Jazz x Amor is lekker bloed, 2 van die kloojos !!! Haha! Haha!

Toen ik de titel zag dacht ik; 'welke malloot gooit zulke (k*t)hengsten nou bij elkaar?' Bloos en dan niet kwa bouw oid of kwa talent maar kwa karakter en dat ze beide moeilijker paarden geven, dat is toch om problemen vragen *LOL*
Maar je gaat hier beslist een goede aan hebben als hij ooit voor je wil gaan Haha! Leuk dier is het!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:56

Geloof dat ik standaard een BP zou aandoen bij t horen van dit bloed Knipoog
Haha, t ziet er verder netjes uit Lachen En je blijft netjes zitten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:59

CD maaaarrr als ik kijk naar mijn dame die ook amorbloed heeft, moet ik zegge ndat het heerlijke dieren zijn als ze voor je gaan, eer je ze hebt waar je ze wil ben je wel even bezig maar...Over die van mij ben ik heel tevreden Ja óndanks alles wat ze al uitgespookt heeft. Al zou ik bij deze combi ook even twijfelen voor ik erop kroop *LOL*

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:02

ja idd!!
Maar denk dat dat bij alle paarden wel zo is, ongeacht t bloed dat ze voeren. Als ze eenmaal voor je gaan is t goed, maar als ze tegen je werken heb je een probleem. Niet te min zou ik een paard met deze combinatie nooit kopen *ben immers meer springruiter, en niet zon fan van jazz en amor* óf ik zou er een body protector en levensverzekering bij eisen Knipoog Knipoog

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:10

leuk beest!
Hij is lenig zat, zo aan zijn gebok te zien Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:15

CarpeDiem schreef:
ja idd!!
Maar denk dat dat bij alle paarden wel zo is, ongeacht t bloed dat ze voeren. Als ze eenmaal voor je gaan is t goed, maar als ze tegen je werken heb je een probleem. Niet te min zou ik een paard met deze combinatie nooit kopen *ben immers meer springruiter, en niet zon fan van jazz en amor* óf ik zou er een body protector en levensverzekering bij eisen Knipoog Knipoog

*LOL* Ik was nog niet zo op de hoogte van Amor toen ik begon aan die merrie van me *LOL* Maar had ik het geweten, had ik er idd ook een levensverzekering bij geëist, maar nu kan ik er op bouwen. Ze kalmeren echt wel maar ze testen heel erg *LOL*
Amor geeft anders ook goede springers *LOL*

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:19

ja idd. Amor komt vaak ook wel voor in springpaarden.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:40

pharagirlke schreef:
*LOL* Ik was nog niet zo op de hoogte van Amor toen ik begon aan die merrie van me *LOL* Maar had ik het geweten, had ik er idd ook een levensverzekering bij geëist, maar nu kan ik er op bouwen. Ze kalmeren echt wel maar ze testen heel erg *LOL*

Dit komt me heel bekend voor!!
Heb heel wat hoeken gezien met mijn merrie, maar nu? Toppertje!
En springen kan ze wel Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:49

SplashIsLief schreef:
pharagirlke schreef:

Dit komt me heel bekend voor!!
Heb heel wat hoeken gezien met mijn merrie, maar nu? Toppertje!
En springen kan ze wel Ja

Ze maken nog hoeken bij als je wil *LOL* Verschrikkelijk zijn ze in het begin, en geen houden aan he *LOL* als ze gaan, dan gaan ze! En idd ze kunnen springen Bloos probeer ze niet stop te zetten tegen een hek Bloos
Maar als je daar doorheen bent.......

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:38

Dan heb je er een gouden paard aan!! Maar dat heeft me wel 10 jaar van mijn leven gekost *LOL*

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:34

vonneke schreef:
moet zeggen dat ik dit wel errug goede reclame vind voor het dier en de stal..........

of ben ik nu de enige met die mening?

Eventjes offtopic:
Waarom zou dit slechte reclame zijn?
Vind het juist eerlijk dat ze ook laten zien hoe het paard kan zijn en niet het beest aan proberen te smeren en te zeggen dat hij superbraaf is.
Mensen weten zo wel wat voor paard ze in huis halen Lachen

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:38

pharagirlke schreef:
Toen ik de titel zag dacht ik; 'welke malloot gooit zulke (k*t)hengsten nou bij elkaar?' Bloos en dan niet kwa bouw oid of kwa talent maar kwa karakter en dat ze beide moeilijker paarden geven, dat is toch om problemen vragen *LOL*
Maar je gaat hier beslist een goede aan hebben als hij ooit voor je wil gaan Haha! Leuk dier is het!

Dit is ook het eerst wat ik dacht toen ik de titel las Duivel

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:43

_Michelle__ schreef:
vonneke schreef:
moet zeggen dat ik dit wel errug goede reclame vind voor het dier en de stal..........

of ben ik nu de enige met die mening?

Eventjes offtopic:
Vind het juist eerlijk dat ze ook laten zien hoe het paard kan zijn en niet het beest aan proberen te smeren en te zeggen dat hij superbraaf is.

daar ben ik het helemaal mee eens
en als je de afstammeling bekijkt vindt ik deze nog echt braaf!
als je zo'n paard komt met die afstammeling moet je er niet van uit gaan dat je er opstapt en dat ze braaf hun rondje lopen. ( je hebt uitzonderingen) ( stap zelf nooit meer op een jazz maar goed Clown )
dus verkeerde reclame vindt ik het echt niet.

gaaf paard trouwens Haha! ziet er netjes uit

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:45

pharagirlke schreef:
Ludora schreef:
Leuk dier !!

Jazz x Amor is lekker bloed, 2 van die kloojos !!! Haha! Haha!

k*thengsten vind ik een beetje overdreven. Ze hebben allebei al voor hele beste nakomelingen gezorgd en het zijn allebei bewezen hengsten, dus een beetje aparte uitspraak.
Er zit trouwens ook nog een moederlijn achter hoor Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:58

Citaat:
Eventjes offtopic:

Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Vind dit beter dan wanneer hij het paard aan iemand wil verkopen onder het mom van; Superbraaf paard.
Nee hoor, ik vind dit eerder 'goede'' reclame, hij is tenminste eerlijk.

Over de foto's.
Ondanks de bokken, ziet het er verder netjes uit, zeker een paard met toekomst met een juiste ruiter!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:25

Ben ik de enige die absoluut niet geschokt is van deze bokken?
Dit zijn bokken op het been. Die zit je veel gemakkelijker uit dan ronde bokken om je eraf te krijgen. Die zijn echt lelijk. Het paard slaat daarbij ook vaak niet uit. Hierbij is het duidelijk even verzet, er niet mee eens zijn. Doen wel meer paarden en ik zou er persoonlijk niet van slag van raken hoor.

Paard wordt er ook niks minder door, als ie in het verleden is gereden door iemand die geen reactie op het been verlangde dan krijg je deze taferelen wel vaker. Dat is na een tijdje gewoon over.

Leuk paard verder!

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:30

Jemig, volgens sommige rijdt je op een papier i.p.v. op een paard... dat zou er nog eens raar uit zien Knipoog
Ik vind het een ontzettend leuk dier om te zien en een paard met pit is voor de juiste ruiter alleen een pre (zoals volgens mij bij de TS het geval is). Succes met de verkoop, maar dat komt zeker wel goed Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:44

Heel mooi paard! Maar dat mag je van een jazz wel verwachten Knipoog
Schoppen naar het been is idd veel minder erg, meestal toch brutaliteit... (of een wat te prikkerige ruiter, maar daar is hier zeker geen sprake van Knipoog )
Warina doet het ook als ze heet wordt, dan komt ze opeens tegen je been in Clown
Liever 10 van deze bokken dan een echte er-af-mik-bok met een bolle rug Knipoog

Maarja kortom, prachtige foto's, bloedmooi paard Haha! En natuurlijk goed gereden... dat helpt ook wel mee Clown

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:39

Wow wat een mooi dier zeg.
Vooral dat koppie, schattig!