Ik les alleen met mijn eigen paard waarmee ik binnenkort ZZ-L wil starten. Verder nog 2 Z2 paarden staan en wat jong spul maar die gaan niet mee. Vind ik simpelweg te duur ik betaal 70 euro voor een les.
Pril
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 04:32
Zo das niet mis, 70 euro!
nishrinakn
Geplaatst: 16-11-02 18:41
Hoi,,. Ik heb NISHRINA Zonder les : Ingereden en rijd haar nu in de Z1 dressuur bij de paarden. We zijn er samen doorheen gevlogen. We kunnen zelfs chanchement om de galopsprong,en pirouette,en nog meer .. We doen lekker rustig aan , hebben geen haast , ze heeft nu weer 2 maand vakantie gehad.. Ik wil geen eens les, ik ben het niet snel eens met een ander, ik zou dan echt iemand moeten hebben die het rijden zoals mij doet en die heb ik nog nooit gezien.. of van gehoord. En dan nog heb ik er geen behoefte aan , het gaat mij heel erg goed af zo. Maar goed de een heb het wel nodig en de ander niet en er zijn mensen die het gewoon prettig vinden zowiezo om les te hebben. Het is inderdaad gewoon per persoon verschillend. Ik heb ook Rimaire zelf ingereden en die ga ik volgend jaar meteen in L1 starten. En dan nog 2 jaar w8ten en dan kan ik Romi en Bently gaan inrijden.. Daar heb ik wel zin in .. doei
Belinda
Geplaatst: 18-11-02 18:33
Ik heb geen les en ik ga straks L1 starten , dan zien we wel weer!!