Zijn we klaar voor het Z1?? graag jullie mening!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Zijn we klaar voor het Z1?? graag jullie mening!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 11:03

Ik heb een proef van je gezien afgelopen weekend. De aanleuning en oprichting vond ik daar vrij goed, ik vond wel dat hij achter meer moet gaan sjouwen en idd meer verbinding. En dat ligt niet aan de capaciteiten van je paard, want die zijn er wel, maar aan dat jijzelf nog te voorzichtig rijdt in je proef. Niet te netjes willen doen is mijn advies dan ook, probeer eens te vlammen en kijk wat er volgt. Ik denk nl. dat je zo veel meer uit je proef gaat kunnen halen en als je dat voor elkaar krijgt, dat je hoge ogen kunt gaan gooien in het Z.
(overigens was het niveau bar laag afgelopen weekend en hadden we echt een enorm schappelijke jury dus bekijk ook bij je andere resultaten even WAAR je ze hebt gereden Knipoog )
Dus: Z om Z te rijden, met regelmatig een winstpuntje, ja, dat moet gaan lukken afgaande op wat ik heb gezien.
Z om vooraan mee te doen? Nog even in het M2 blijven dan.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 13:54

Bedankt voor jullie reacties!!

Weet nu genoeg! Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:53

Zou even een pauze inlassen. Je bent in 11 maanden naar het M2+9 gekomen. Laat je paard en vooral jijzelf ff op adem komen en zich klaar stomen voor het Z Lachen vind je een leuke combi maar denk dat je het pas moet gaan starten als ook JIJ er klaar voor bent en je paard goed aanvoelt.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:57

het ziet er goed uit, en ik ga niet beslissen of je nou Z1 bent of niet. Waarom heb je eigenlijk de mening van ons nodig? Je moet het proberen, kijken of het lukt en niet af gaan wachten wat wij ervan vinden. Verder sluit ik me aan bij Miss_Blimm.
Laatst bijgewerkt door Ashley__ op 11-09-07 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:59

het ziet er goed uit, maar je kan alleen niet goed zien of je nou echt klaar er voor bent.
als jy denkt dat jullie ht aan kunnen, zou ik het gewoon proberen, en als het toch niet helemaal goed gaat, kan je een maandje stoppen met wedstrijden, en dan gewoon kei hard door trainen.
veel succes Knipoog

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 15:00

bedankt voor de reactie's!

Ik heb al eerder verteld dat we zoiezo een maand/6 weken dooroefenen voordat we starten, dus daar geen commentaar meer over.

Verder weet ik genoeg!! Haha!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:34

Das leuk dat je genoeg weet maar mogen wij ook weten wat je weet?

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 21:11

Rhodos schreef:
Das leuk dat je genoeg weet maar mogen wij ook weten wat je weet?

Dat we nog lekker een maandje doortrainen aan de gedragenheid en de puntjes op de i zetten.
Vandaag met trainster over S&T gehad, als ik m'n 10e wptje heb gehaald gaan we eens kijken of we op een trensje verder gaan of op S&T en waar ze het beste op reageert.

Dus we gaan na ons 10e punt op een lager pitje verder trainen en alles bevestigen, om met een goed gevoel te kunnen starten!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:14

Als je al twijfels hebt, zou ik niet ook nog S&T inhangen. Of heb je daar al ervaring mee? Want dat is toch echt anders rijden Haha! Maar in ieder geval veel plezier in het Z!