Alleen probeer je benen wat minder naar achter te leggen, en misschien trainen zonder spoortjes, of proberen iniedergeval boven de sprong je tenen een stuk meer naar binnen te draaien! Als je dat lukt ziet het er helemaal super uit
Suc6 verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suc6 verder
je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd? 
o0Michelle0o schreef:probeer je zijn manen te tellen ofzo?je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd?
CJLW schreef:Ja, ze heeft haar benen inderdaad niet netjes liggen, maar ik denk dat ze dat zelf ook wel weet en daar geen 388 herhalingen voor nodig heeft. Jezus, bokt is weer fijn bezig zeg.

Jolliegirl schreef:Doe alsjeblieft die sporen af , die steken er telkens in!
verder vind ik het erg knap, zie t niet vaak bij haffie's.
CJLW schreef:Sorry, ik doelde erop dat je zei dat je op een sprong onder de 1m niet zo hoeft te zitten

maar ik kan me voorstellen dat een c-pony behoorlijk wat sprong moet maken voor zulke hindernissen, zeker als het een haflinger is
CJLW schreef:ik snap je punt wel hoormaar ik kan me voorstellen dat een c-pony behoorlijk wat sprong moet maken voor zulke hindernissen, zeker als het een haflinger is
yorin schreef:o0Michelle0o schreef:probeer je zijn manen te tellen ofzo?je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd?
Wat moet ze dan recht opzitten? haar houding is goed hoor.. vind dat je een beetje raar reageert..!
o0Michelle0o schreef:Nee ze moet wel in de verlichte zit.. maar toch niet zo dicht op de hals??
Jolliegirl schreef:Sporen prik je gewoon NIET in de buik!
De leg je ertegen aan, en niet zo als op ''TOEVALLIG'' alle foto's te zien is.
!

dus lees hier vanavond wel weer verder Chupa schreef:Ik denk dat ze het na 1 of 2 keer ook wel begrijpt hoor
.
ik vind het er niet eens zo slecht uitzien
Marijkeeee schreef:o0Michelle0o schreef:Nee ze moet wel in de verlichte zit.. maar toch niet zo dicht op de hals??
vind het wel interesant... vertel eens hoe is een verlichte zit