HorsesPower schreef:Stelletje kleine kindertjes! Hoe oud zijn jullie? 18 ofzo? bahbah!
Beetje rare opmerking voor iemand van 15...?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorsesPower schreef:Stelletje kleine kindertjes! Hoe oud zijn jullie? 18 ofzo? bahbah!
Nouks schreef:HorsesPower schreef:Stelletje kleine kindertjes! Hoe oud zijn jullie? 18 ofzo? bahbah!
Beetje rare opmerking voor iemand van 15...?
BrittKitt schreef:HP; Lezen! Dat zegt ze verdorie helemaal niet, dat heeft ze gekopieerd uit de sticky
neerdi schreef:ik heb de MOD geraatpleegt maarja
Annemeik schreef:neerdi schreef:ik heb de MOD geraatpleegt maarja
En wat zij die dan?
neerdi schreef:Als het zo verschrikkelijk onveilig is waarom kijk je dan? kijk dan naar de Z paarden als dat is wat je wilt zien

neerdi schreef:[ ik had geTEMT
neerdi schreef:@sisco4life, jij kan teminste iets rustig zegge, oke het zag er niet mooi uit, maar ik bedoel wij kennen de paarden wel , k bedoel we zitten met zijn tween op 1 paard en gaan doen wat we willen ik rij op mijne zonder teugels in het bos
neerdi schreef:ik ga even nieuw topic make waar ik in de bak aant rijde ben:p let maar op daar is ookw eer vanalles niet goed:P
Annemeik schreef:Splash, dat weten ze ondertussen wel hoor. Waarom denk je dat er al 3 pagina's zijn?
Maak het nieuwe topic maar hoor neerdi, als het haw is kunnen we commentaar en advies geven.