Leuke dag met Shana x Sarina x Esther x ik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Leuke dag met Shana x Sarina x Esther x ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:42

HorsesPower schreef:
Stelletje kleine kindertjes! Hoe oud zijn jullie? 18 ofzo? bahbah!

Beetje rare opmerking voor iemand van 15...?

Britt

HP; Lezen! Dat zegt ze verdorie helemaal niet, dat heeft ze gekopieerd uit de sticky

Annemeik

Nee, dit is geen afkraken. Er is in de eerste paar reacties al gezegd dat de foto's die jullie hebben geplaatst niet in HAW passen. Had dan een mod gevraagd om hem te verplaatsen.

Er valt geen zinnig commentaar te geven op deze foto's dus dan krijg je dat ook niet!

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 12:43

ik heb de MOD geraatpleegt maarja

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:44

Nouks schreef:
HorsesPower schreef:
Stelletje kleine kindertjes! Hoe oud zijn jullie? 18 ofzo? bahbah!

Beetje rare opmerking voor iemand van 15...?

15 en 18 vind k toch wel verschil dan ben ej veel volwassener...
Ofja JIJ niet dan!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:44

BrittKitt schreef:
HP; Lezen! Dat zegt ze verdorie helemaal niet, dat heeft ze gekopieerd uit de sticky

Idd, lees aan de bovenkant van het forum HAW eens het sticky door voordat je wat plaatst. Dan had je duidelijk kunnen lezen dat je vraagstelling fout is (je wilt eigenlijk geen commentaar) en de foto's ook. Het past hier niet, dat probeer ik je duidelijk en netjes te vertellen, zonder gescheld of gedoe.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:45

neerdi schreef:

En wat zij die dan?

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 12:45

Als het zo verschrikkelijk onveilig is waarom kijk je dan? kijk dan naar de Z paarden als dat is wat je wilt zien

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 12:46

Annemeik schreef:
neerdi schreef:

En wat zij die dan?

ik had geTEMT

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:47

neerdi schreef:
Als het zo verschrikkelijk onveilig is waarom kijk je dan? kijk dan naar de Z paarden als dat is wat je wilt zien

Idd, kraak dan niet af of zeg iets vriendelijker of druk op kruisje rechtsboven in Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:48

Als dat er wél fatsoenlijk uit ziet wil ik dat best bekijken Tong uitsteken
Als jullie gewoon fatsoenlijk op je pony's zou zitten zou ik er ook graag naar kijken, een Zruiter die op jullie manier buitenrijd hoef ik ook niet te zien

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:48

neerdi schreef:
[ ik had geTEMT

Ja, best, maar dan ga je toch niet in op al het commentaar hier? Als je zelf al vind dat het hier fout staat. Dan ben je toch gewoon volwassen en vergeet je het allemaal even. Dan plaats je daarna de foto's in het goede forum en ga je weer verder.

Dit is meer schoppen tegen mensen die alleen maar zeggen dat het hier niet thuis hoort.

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:49

Ik denk dat niemand zijn mond kan houden als je dit commentaar krijg!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:50

neerdi schreef:
@sisco4life, jij kan teminste iets rustig zegge, oke het zag er niet mooi uit, maar ik bedoel wij kennen de paarden wel , k bedoel we zitten met zijn tween op 1 paard en gaan doen wat we willen ik rij op mijne zonder teugels in het bos

Nog zo iets onverantwoordelijks.
Natuurlijk mag je lol hebben op je paard. Maar lap de veiligheid niet aan je laars. Paarden blijven dieren en net zoals elk dier kunnen ze onverwachts uit de hoek komen.
Bedek je benen goed met kleding en draag goede schoeisel.
Doe niets om waar je achter kan blijven haken (zoals het halster om je middel, stel je voor wat er kan gebeuren als je achter een tak blijft haken).
Cap blijft eigen keus ,maar ik vind het noodzakelijk tijdens een buiten rit. Denkt niet alleen dat je op harde paden kunt vallen maar je kunt je hoofd ook stoten aan laaghangende takken.
Dat is mijn mening.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:51

Ben het eerlijk gezegd ook eens met het commentaar, maar dat is het laatste wat ik hier over kwijt wil. Maak een nieuw topic op ITP of op JITP, dan krijg je de reacties die je wilt waarschijnlijk. OF plaats foto's van een paard aan het werk want dat is waar HAW voor bedoeld is.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:54

Maar bovendien vind ik de foto met het zwarte ponytje ook niet supergeweldig? Pony is veel te klein voor een meisje met een grote lengte.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:54

Pfff meiden meiden meiden..

Jullie gaan al in de aanval voor er ook maar IETS gezegd is!
Lees een post eerst 3 of 4 keer rustig, tel 3 keer tot 10 en typ dan pas een reactie!

Het is erg gezellig om zo een buitenrit te maken, ben ik volledig met jullie eens.. Maar ik ga toch ook mee met de rest; het is niet echt verantwoord om op deze manier buiten te rijden. Het blijven immers paarden, je kan ze door en door kennen, alsnog zijn en blijven het dieren.
Ik spreek uit ervaring, ik heb 1,5 jaar een welsh X arabier verzorgd en bijgereden, kende 't dier door en door, en alsnog heb ik es bijna een ongeluk gehad. Het hoeft dus niet altijd goed te gaan en dat moet je (zéker als ruiter) goed beseffen!

Een paard is een prooidier, ziet ie iets wat ie niet vertrouwt draaien ze zich razendsnel om en gaan er vandoor, en als je daar als ruiter 1. niet op berekend ben en 2. je hebt nog niet zoveel ervaring, kunnen er ongelukken gebeuren, je paard kan ook in blinde paniek het prikkeldraad in rennen, een sloot in springen of tegen een boom aan knallen. Stel jij valt er vanaf en je krijgt (ernstig) hoofdletsel, dan denk jij ook 'shít, hád ik maar een cap op gedaan, hád ik maar laarzen op gedaan'... Als hadden komt is hebben geweest!

Echt, ik zeg dit niet om jullie af te kraken, maar om jullie ogen te openen dat er ook gevaren zijn, zeker omdat je met dieren werkt. Ik wil jullie die lol niet ontnemen, en wie zou ik zijn om dat te doen? Maar je hebt niet alleen met jezelf te maken, je bent tevens verantwoordelijk voor je paard, en ook voor eventuele wegmisbruikers. Als er wat gebeurd zou zijn, dan zouden JULLIE aansprakelijk gesteld worden!

Kijk eens naar de foto's alsof het vreemden voor jullie zijn, dan snappen jullie wel waarom wij zo denken...

*edit: en bokt is en blijft een forum, met regels: niet met modder gooien/elkaar persoonlijk aanvallen, persoonlijke ruzies/opmerkingen moeten via PB uitgevochten worden..
Als je niet tegen commentaar kunt wat sommige mensen zeggen zoals ze het denken (en dat kan soms erg hard overkomen, ik wil hier niemand mee aanvallen) dan moet je geen foto's posten Lachen

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 12:57

ik ga even nieuw topic make waar ik in de bak aant rijde ben:p let maar op daar is ookw eer vanalles niet goed:P

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:00

Ik snap iederen ook wel maar mag wle wat vriendelijker gezegt worden

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:00

neerdi schreef:
ik ga even nieuw topic make waar ik in de bak aant rijde ben:p let maar op daar is ookw eer vanalles niet goed:P

Zolang je geen tak als zweep hebt!

Sorry dames, maar jullie zijn allemaal beginners, en dan nemen jullie een tak als zweep? Wat moeten jullie uberhaupt met een zweep? Van wie zijn die ponys eigenlijk? Als ze van mij waren geweest had ik ze niet zo onverantwoord aan jullie meegegeven.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:01

Splash, dat weten ze ondertussen wel hoor. Waarom denk je dat er al 3 pagina's zijn?

Maak het nieuwe topic maar hoor neerdi, als het haw is kunnen we commentaar en advies geven.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:03

Neerdi: Wellicht kan je de tijd die je nodig hebt om een nieuw topic te maken beter besteden om wat aan je typ werk te doen...

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:07

Annemeik schreef:
Splash, dat weten ze ondertussen wel hoor. Waarom denk je dat er al 3 pagina's zijn?

Maak het nieuwe topic maar hoor neerdi, als het haw is kunnen we commentaar en advies geven.

PRECIES!! Haha! Haha!

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 13:12

hahah alledrie beginners zouden ze leuk vinden Shana en Esther rijden 7 jaar ofzo? nieuwe toppic is gemaakt

neerdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 13:14