Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimlovemaggy schreef:Ik ook eigenlijk niet echt..
Meer op L nivo misschien nog B maar kweet ook niet echt tziet er niet echt zo uit..
xDramaQueen schreef:Oliviaatje schreef:uuhm.. z1? volgens mij eerder L1-L2.
wat ben jij brutaal zegiedereen verwacht nartuurlijk weer een paard met een dikke stang en trens erin en een dame met een hoedje, ik vind het er wel Z uit zien
vind t ook een leuk diertjesucces verder!
Eva_Arno schreef:succes!
en wat een onzin zeg Toad, als je z rijd moet je er profesioneel opzittennooit gehoord van een training? en ze is pas een week bezig!
Oliviaatje schreef:uuhm.. z1? volgens mij eerder L1-L2.
Toad schreef:Ik geloof wel dat je Z2 rijdt, maar het ziet er niet echt Z2 uit.
Je zit er niet 'professioneel' op wat ik wel verwacht van een Z ruiter.
Lovely1 schreef:Toad schreef:Ik geloof wel dat je Z2 rijdt, maar het ziet er niet echt Z2 uit.
Je zit er niet 'professioneel' op wat ik wel verwacht van een Z ruiter.
opmerking van de eeuw!
Dat ze niet in setje rijdt in een perfecte bak met s&t en perfect in de aanleuning en MET cap wil nog niet zeggen dat iemand geen Z rijdtHet plaatje voldoet niet aan je idee erover of ervaringen die je eerder hebt gehad en dat moet je dan wijzigen en niet de TS gaan afzeiken
![]()
Vind het heel knap wat je doet met je 19-jarige E tussen de paarden, petje af en ben benieuwd naar wedstrijdfoto's
Oliviaatje schreef:xDramaQueen schreef:
wat ben jij brutaal zegiedereen verwacht nartuurlijk weer een paard met een dikke stang en trens erin en een dame met een hoedje, ik vind het er wel Z uit zien
vind t ook een leuk diertjesucces verder!
Lees eens verder dan je neus lang is, ik heb mezelf al verbeterd, het was inderdaad een beetje cru.
Miss_R_Horse schreef:Ja tuurlijk bizzybijtje daarom vinden we dat ze niet Z-waardig is heb je ooit wel is een Z proef gezien? dan moet je je paard gewoon lekker ontspannen aan het lopen hebben, moet je er netjes op zitten, en moet ie dus ook regelmatig zijn in tempo en aanleuning! (ik heb geen van deze punten terug kunnen vinden daarop basseer ik dus mijn mening en niet op een stom Stang en trensje!