Emeraldo @ work (Z1/Z2 bij de paarden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Emeraldo @ work (Z1/Z2 bij de paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:36

Ik geloof wel dat je Z2 rijdt, maar het ziet er niet echt Z2 uit.
Je zit er niet 'professioneel' op wat ik wel verwacht van een Z ruiter.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:38

ik heb trouwens net even de foto's in je profiel gekeken en wat heb je toch een mooi paardje!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 21:40

Dankjewel voor de leuke reacties Haha!
Na de eerste reacties was ik beetje teleurgesteld, maar gelukkig hebben andere bokkers me weer opgebeurd Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:42

kimlovemaggy schreef:
Ik ook eigenlijk niet echt..
Meer op L nivo misschien nog B maar kweet ook niet echt tziet er niet echt zo uit..

Jeeje, ze rijd hem net weer een week, dan kan je er toch ook geen top van verwachten Knipoog
Succes nog met je concoursen Lachen

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:47

Volgens mij denken sommige bokkers dat alle Z ruiters met S&T rijden, dure spullen hebben etc. Zien ze geen S&T dan zal het ook wel geen Z zijn Koe

Vind het een fijn beeld geven, weer rustig opbouwen enzo. Leuk paardje en leuke combi! Lachen

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:41

ik sluit me even aan bij wat xMarit zegt. Niet elke Z ruiter rijd meteen met stang en trens en heeft altijd een bijpassend setje in een dure bak met witte hekjes!

Ik vind dat deze combinatie een fijn beeld geeft. Soms nog wat sleutelen aan houding zowel van pony als ruiter maar de pony heeft een mooie spieropbouw waaraan in echt wel afleid dat hij Z loopt. ga zo door zou ik zeggen!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:46

Joh, nik svan aantrekken dat de he;ft denkt dat je L bent Clown Heb combinaties gezien in de Z2 die de wissels met de handen op eigen schouderhoogte (met S&T) en staand in de beugels sprongen!

Succes in 't Z2!

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:03

Ziet er lekker ontspannen uit! Lachen
Jullie zijn een erg leuke combi,
nog even lekker doortrainen en dan komt het vast goed in de Z2 Haha!
Let op je handen af en toe, en misschien nog ietsje meer vooruit kijken.
Hoe groot is hij? Want hij lijkt niet heel erg groot op de foto's.
Ik voel me met mijn grote E altijd al zo klein tussen al die paarden, hahah Tong uitsteken
* ik rijd niet bij de paarden hoor Tong uitsteken *

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:22

xDramaQueen schreef:
Oliviaatje schreef:
uuhm.. z1? volgens mij eerder L1-L2.

wat ben jij brutaal zeg Stoom uit je oren iedereen verwacht nartuurlijk weer een paard met een dikke stang en trens erin en een dame met een hoedje, ik vind het er wel Z uit zien Ja
vind t ook een leuk diertje Ja succes verder!

Lees eens verder dan je neus lang is, ik heb mezelf al verbeterd, het was inderdaad een beetje cru.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 09:36

Emeraldo is ongeveer 1.50, een kleine E-pony dus. Gelukkig heb ik zelf niet zo'n lange benen en pas ik nog netjes op hem.
Ik heb me weer ingeschreven voor een wedstrijd, dus ben benieuwd! Dat is dan de 2e dit jaar, voor de 2e keer Z2.

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:54

succes!
en wat een onzin zeg Toad, als je z rijd moet je er profesioneel opzitten Nors opkijken nooit gehoord van een training? en ze is pas een week bezig!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 09:57

Eva_Arno schreef:
succes!
en wat een onzin zeg Toad, als je z rijd moet je er profesioneel opzitten Nors opkijken nooit gehoord van een training? en ze is pas een week bezig!

Inderdaad, ik zie er nooit professioneel uit, ik ben ook geen broodruiter, maar rij voor de hobby.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:04

haha dat zeiden ze bij mij allemaal een paar maanden geleden ook, dat het 'er niet Z uit zag' Tong uitsteken
Vorige week op de hippiade ben ik 6e geworden bij de Z1 pony's (40 deelnemers)
Gewoon niks van aantrekken, het ziet er netjes uit!

edit: misschien je neusriem een gaatje hoger doen, en wat meer rechtuit kijken en ietsje meer naar achteren zitten in de draf en het losrijden (doe ik ook altijd hoor, tever naar voren zitten bij het losrijden Tong uitsteken )

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:06

Oliviaatje schreef:
uuhm.. z1? volgens mij eerder L1-L2.

dan weet je niet wat er in het Z rondrijdt Lachen

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:23

Toad schreef:

ROFL opmerking van de eeuw!
Dat ze niet in setje rijdt in een perfecte bak met s&t en perfect in de aanleuning en MET cap wil nog niet zeggen dat iemand geen Z rijdt Clown Het plaatje voldoet niet aan je idee erover of ervaringen die je eerder hebt gehad en dat moet je dan wijzigen en niet de TS gaan afzeiken Ach gut
Vind het heel knap wat je doet met je 19-jarige E tussen de paarden, petje af en ben benieuwd naar wedstrijdfoto's Pling

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:28

Gewoon even een vraag aangezien alleen de mensen die zeggen dat het er niet Z uit ziet het gezeur krijgen. Hoe vinden jullie (de bokkers die het er wel Z-waardig uit vinden zien) dat een Z-ruiter zou moeten kunnen rijden?

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:34

Zet hem op in het Z2 meid! Heel veel suc6

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:37

Lovely1 schreef:
Toad schreef:

ROFL opmerking van de eeuw!
Dat ze niet in setje rijdt in een perfecte bak met s&t en perfect in de aanleuning en MET cap wil nog niet zeggen dat iemand geen Z rijdt Clown Het plaatje voldoet niet aan je idee erover of ervaringen die je eerder hebt gehad en dat moet je dan wijzigen en niet de TS gaan afzeiken Ach gut
Vind het heel knap wat je doet met je 19-jarige E tussen de paarden, petje af en ben benieuwd naar wedstrijdfoto's Pling

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar volgens mij bedoelt ze niet het plaatje (setje en die zooi), maar gewoon de houding en dat ze bij Z1 andere oprichting indenkt (dit alleen niet mijn eigen mening Lachen )

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:05

ziet er idd heerlijk ontspannen uit...
en tja, de nutteloze reacties gewoon voorbij laten vliegen
je weet wel beter Knipoog
succes verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:11

Ik weet wel waarom sommigen het geen Z niveau vinden.. waarschijnlijk omdat er geen stang en trens in hangt. Maar goed , ik vind het er prima uitzien hoor Ja

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:22

Ja tuurlijk bizzybijtje daarom vinden we dat ze niet Z-waardig is heb je ooit wel is een Z proef gezien? dan moet je je paard gewoon lekker ontspannen aan het lopen hebben, moet je er netjes op zitten, en moet ie dus ook regelmatig zijn in tempo en aanleuning! (ik heb geen van deze punten terug kunnen vinden daarop basseer ik dus mijn mening en niet op een stom Stang en trensje!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:27

Oliviaatje schreef:
xDramaQueen schreef:

wat ben jij brutaal zeg Stoom uit je oren iedereen verwacht nartuurlijk weer een paard met een dikke stang en trens erin en een dame met een hoedje, ik vind het er wel Z uit zien Ja
vind t ook een leuk diertje Ja succes verder!

Lees eens verder dan je neus lang is, ik heb mezelf al verbeterd, het was inderdaad een beetje cru.

ik heb allang alles doorgelezen, alsnog mag ik jou brutaal vinden om die opmerking.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 11:39

Miss_R_Horse schreef:
Ja tuurlijk bizzybijtje daarom vinden we dat ze niet Z-waardig is heb je ooit wel is een Z proef gezien? dan moet je je paard gewoon lekker ontspannen aan het lopen hebben, moet je er netjes op zitten, en moet ie dus ook regelmatig zijn in tempo en aanleuning! (ik heb geen van deze punten terug kunnen vinden daarop basseer ik dus mijn mening en niet op een stom Stang en trensje!

En bedankt. Paard loopt wel ontspannen, tempo is zoals ik het regel en aanleuning is nou ook zo slecht niet. Zelf mag ik wat netter zitten, maar ik zit mijn paard niet in de weg.

Gefrustreerd ofzo? Ergens houden mij nette reacties ook op. Ik wacht dus wel op foto's en daarbij startcoupons met dubbele winstpunten in de Z1.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:45

@miss_r_horse: maar als een paard dus Z loopt en de ruiter Z rijd moet dus volgens jou alles perfect zijn en mogen ze niets meer leren omdat ze toch "al" Z zijn? zo zeg je het bij wijze van.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:47

Wat een leuke pony!
Super hoor, met je pony bij de paarden!
Ik vind het er netjes uit zien, probeer misschien je ellebogen wat meer bij je lichaam te houden.

Heel veel succes en ik vind het super (heerlijk beestje en 19 had ik 'm niet gegeven, niet dat het oud is, maar dan zie je ze toch niet meer zo vaak zo hoog in de sport, dan zijn ze meestal al aan de tigste ruiter toe Knipoog