rowo schreef:Mooi paard zeg!!! Ze was toch kampioen in de Z1 in Delden of niet? Hoe is het haar vergaan op het NK?
Ja ze was iid kampioen.
Z1 is ze 9e geworden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Mooi paard zeg!!! Ze was toch kampioen in de Z1 in Delden of niet? Hoe is het haar vergaan op het NK?

Kir_Ples schreef:rowo schreef:Mooi paard zeg!!! Ze was toch kampioen in de Z1 in Delden of niet? Hoe is het haar vergaan op het NK?
Ja ze was iid kampioen.
Z1 is ze 9e geworden...
)
LoveJessie schreef:zoals ik al zie was het een zeupper debuut een prachtige paard een prachtige combinatie echt supper en natuurlijk ook prachtige foto's ja sorry maar ik kan bijna geen ander woord bedenken dan prachtig en supper als ik die foto's zie
Ga Zo Door Zou Ik Zeggen !!!!
Edit: ik zie dat het een jazz is ik merk of de foto's niet dat ze heel schikkerig is daar staan de jazz paarden toch bekenend om (correct me if i am wrong) (sorry ben niet zo goed in engels![]()
)

Kir_Ples schreef:LoveJessie schreef:zoals ik al zie was het een zeupper debuut een prachtige paard een prachtige combinatie echt supper en natuurlijk ook prachtige foto's ja sorry maar ik kan bijna geen ander woord bedenken dan prachtig en supper als ik die foto's zie
Ga Zo Door Zou Ik Zeggen !!!!
Edit: ik zie dat het een jazz is ik merk of de foto's niet dat ze heel schikkerig is daar staan de jazz paarden toch bekenend om (correct me if i am wrong) (sorry ben niet zo goed in engels![]()
)
Jazz is schrikkerig.
Maar niet als die je 100% vertrouwt.
Als ze je eenmaal 100% vertrouwen gaan ze voor je door het vuur
Bedankt voor je berichtje

sjaantje schreef:Mooie foto's Kirsten!
Feliciteer Gabriëlle even! En hoe is het gegaan op de Hippiade met beide beesten? Zag dat ze met Bachelorette in de finaleproef mocht starten?