K heb mn enkelbanden ook gescheurd had aan beide kanten (binnen & buitenkant) en k heb zeker 2 maanden rust moeten houden van de dokter + ziekenhuis, maargoed..
Wel een mooie haf met mooie manen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WillemYntJee schreef:Kan me niet voorstellen dat je met een gescheurde enkelband hebt gereden..T zal wel iets minder erg zijn geweest
K heb mn enkelbanden ook gescheurd had aan beide kanten (binnen & buitenkant) en k heb zeker 2 maanden rust moeten houden van de dokter + ziekenhuis, maargoed..
noussie schreef:WillemYntJee schreef:Kan me niet voorstellen dat je met een gescheurde enkelband hebt gereden..T zal wel iets minder erg zijn geweest
ja idd jij zal vast weten wat ik heb gehadmisschien stelde jij je wel gewoon aan.. zo kan ik het ook bekijken natuurlijk.
ilseshad schreef:Ik zie jullie net in de Paardensport staan!
Gefeliciteerd met alles!
Soniador schreef:Wat een geweldig mooie fjord heb je!
En die manen![]()
Heel veel succes en plezier met je haf!
WillemYntJee schreef:Kan me niet voorstellen dat je met een gescheurde enkelband hebt gereden..T zal wel iets minder erg zijn geweest