Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wuis schreef:Ik krijg de neiging om er zo zelf op te stappen en er mee weg te rijden![]()
![]()
![]()
Al denk ik dat ik dan mee kan loepn met mijn 1.83![]()
![]()
![]()
Geweldig poonietje![]()
Achh... In je dromen kan alles hea

(nu 10 maanden oud
)..en het meisje wat er op zit, vind het echt keurig hoor!...vind het altijd zo leuk om te zien, van die jonge setjes...en foto 2!!.echt om te kwijlen..mag hopen dat ik ze zelf nog zo eens aan het lopen krijg! 
Jasmijn76 schreef:..wat een leuke combi!!!!..helemaal geweldig gewoon!!!..pony is leuk!...kan ik die alvast reserveren voor mijn twee anky's in spee(nu 10 maanden oud
)..en het meisje wat er op zit, vind het echt keurig hoor!...vind het altijd zo leuk om te zien, van die jonge setjes...en foto 2!!.echt om te kwijlen..mag hopen dat ik ze zelf nog zo eens aan het lopen krijg!
hij is alleen niet meer van haar... Maar die bruine pony.. (Staat op pagina twee een link..) Die kan wel gereserveerd worden hoor

katrienh schreef:Wat een ontzettend gave pony
Zo eentje in paardenmaat bezitten, zou geweldig zijn
Paard is veelste groot voor de kleine meid...

First_Unique schreef:Super knappe pony!
echt een plaatje
groetjes!

Dat strekken!!

DancylOver schreef:WOW!Dat strekken!!
OMG![]()
![]()
Gaaf paardje joh !
Nog veel succes!!!
xxxx Lisa
Prachtig!!

Puccina schreef:Ik vind het ook een leuke combinatie. En idd wat een super gangen heeft die pony... Op sommige foto's zweeft hij echt heel leuk!

getup schreef:zo'n pony wil iedereen toch wel hebben voor z'n kind....is alleen niet zo makkelijk te vinden. En dit meisje kan ook erg lekker sturen; hele mooie combinatie,hoor.

0maris0 schreef:Super combi hoor!!
Maar het is natuurlijk nog harstikke moeilijk (voor zo'n kleintje) om netjes (met de benen) op zo'n pony te zitten!!
Maar mij stoort het niet!
. 
Hannanas schreef:Leuke pony! Jullie zijn een mooie combinatie!
Wel je duimen op de teugels houden he.
Maar bedankt voor de tip!