Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irma_Maandag schreef:blauw00gje:
Mede ook daarom heb ik dit topic gemaakt, zodat iedereen met een vooroordeel over manegepaarden ook eens het tegenovergestelde kan zien. (Heb ik zelf ook wel eens mijn mening over hoor.)
Toegegeven: zelfs ik was verbaasd over zijn "omtovering tot sportpaard". Zo zie je de -juist zo trouwe- dieren ook eens in een ander licht dan sloom en bijna comateus door de bak sjokkend. (Al heeft deze daar ook weer niet zo'n last van...)
Leuk, nietwaar?
En zoals ik al eerder zei; ook voor hen eens een "dagje uit".
Nee, eigenlijk doe ik dit niet vaker. Ik heb wat jaren geleden wel een paar officiele B-crossjes gereden (ponytijd), maar sindsdien geen geschikt paard en bijbehorend vervoer gehad om dit vaker te doen. Zou wel willen. Wel heb ik 2 jaar geleden ook deze oefencross gereden (ook met manegepaard, wel een andere).
We hebben de uitbaters van de manege al om; voor volgend jaar wil hij wel een keer met ons (lees: stalgenootje, paarden en trailer) naar oefenterrein Bussloo. Kunnen we ons tevens op waterhindernissen voorbereiden!
Dus ook voor mij was het een dagje uit. Een hele leuke zelfs....

!
?