Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LisaxFalco schreef:Nu kan hij zijn linkergalop welzelfs op kleine volte.
vroeger kon hij het helemaal niet maar heb dan eerst begonnen te logeren, dan aan de longe met mijn erop en dan losen vandaag was het de eerste keer dat hij het helemaal kon zelfs op kleine volte
en piste rond!
LisaxFalco schreef:Ja die galop is weer misgegaan. IK hoor dus ofwel kraker, osteopaat, DA erbij te halen. De DA is al 3x langsgekomen maar zegt gewoon dat ik nog wat weinig ervaring heb en laat er eens een ervaren ruiter opzetten. Heb ik ook gedaan maar de linkergalop en het hoofdschudden bleef. Moet ik nu kraker erbij halen?

Yamcha schreef:Ander bit en bontje onder het zadel weg... en dan al zo'n verschil... (enkel gebroken bit werkt bijna voor geen enkel paard, en bontjes vind ik idd ook nooit zo'n best idee...)
Ook rijtechnisch goed aangepakt, super zitake!
Ik denk dat zelfs de topicschrijfster heel hard zou schrikken, wat een ander paard was het opeens. Jammer dat het toen net donker was anders had ik zeker wat fotootjes geschoot. 

Sodeletuut schreef:Ja misschien heeft hij ergens last van ofzo
zitake schreef:Sodeletuut schreef:Ja misschien heeft hij ergens last van ofzo
Als je even terugleest dan kun je zien dat er al dingen verbeterd zijn.
LisaxFalco schreef:Ja die galop is weer misgegaan. IK hoor dus ofwel kraker, osteopaat, DA erbij te halen. De DA is al 3x langsgekomen maar zegt gewoon dat ik nog wat weinig ervaring heb en laat er eens een ervaren ruiter opzetten. Heb ik ook gedaan maar de linkergalop en het hoofdschudden bleef. Moet ik nu kraker erbij halen?
ik zou het dier even door laten rijden door een ervaren persoon KiWiKo schreef:LisaxFalco schreef:Ja die galop is weer misgegaan. IK hoor dus ofwel kraker, osteopaat, DA erbij te halen. De DA is al 3x langsgekomen maar zegt gewoon dat ik nog wat weinig ervaring heb en laat er eens een ervaren ruiter opzetten. Heb ik ook gedaan maar de linkergalop en het hoofdschudden bleef. Moet ik nu kraker erbij halen?
Dit soort sjit is er niet in een half uurtje uit hoor![]()
ik zou het dier even door laten rijden door een ervaren persoon
Ik ben erg blij dat ze me goed geholpen heeft en ga ze zeker vaker vragen
Het ging erg goed, ik had eens een zeer goed gevoel van we komen er zeker wel!