En voor het eerst op ander terrein, petje af hoor.
Vrijdag ga ik er aan geloven, dan ga ik voor het eerst met de kleuter naar de manege op te testen, ik hoop dat ie net zo braaf is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wenenzetor schreef:_joellover_ schreef:erg knap paard !
Ik zie alleen op de foto's totaal geen stelling misschien iets om aan te werken maar kan ook zijn dat het gewoon foto opnames zijn .
Ik begrijp met wat je bedoelt alleen is Zetor nog niet zo lang onder het zadel en ben met veel dingen te gelijk bezig zoals voorwaarts rijden, sturen en hij zoekt ook nog eens zijn balans dus schieten er soms nog weleens dingen bij in maar goed dit komt vanzelf.
Egni schreef:Ziet er goed uit, leuk paard!
Vrijdag ga ik er aan geloven, dan ga ik voor het eerst met de kleuter naar de manege op te testen, ik hoop dat ie net zo braaf is
ben heel benieuwd hoe het is gegaan!! Kel2004 schreef:Op zo eentje zou ik ook wel vallen
)
ursulaatje schreef:ziet er goed uit!![]()
beloofd vast wel iets goeds later!

Maflinger schreef:Zetor? Is dat niet een traktor merk?
Kan me herinneren dat wij zo'n trekker hadden
Leuk paardje
het zijn oostblok trekkers
manueeltje84 schreef:mooi paardje, ziet er super uit hoor!![]()
En tsja dat hij dan niet altijd over de rug loopt..... hij is net zadelmak en 3 jaar... heel logisch![]()
Ik ken paarden van 5 jaar die dan L2 lopen en de rug nog weg drukken, en nog wel paarden die ouder zijn en hoger lopen ook.
Komt helemaal goed met jullie![]()
Succes!
marrianne schreef:jeei eindelijk zie ik ze mooi hoor
fijn kleurtje de 1 na laatste foto vind ik leuk
wenenzetor schreef:Egni schreef:Ziet er goed uit, leuk paard!
Ik wens je heel veel sucses!!ben heel benieuwd hoe het is gegaan!!