Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amon_ schreef:Juppy schreef:Hee gaaf die foto's Joyce....Die lekkere bolle Amon ging lekker lopen op t eind....ik kan niet wachte wat ik de volgende keer aantref als jullie hard getraind hebben vd week
Dan zullen we er een nog pittere les van maken, (t ziet er toch wel gemakkelijk uit op de foto)
![]()
Gna gna, leuk dat ik dan aan de kant mag toekijken hoe jullie moeten afzien onder het juk van onze Brenda![]()
![]()
En ik pak het niet rot op hoor Shamyrah, hoor niets anders de hele dag op stal, dus weet niet beter, val uit mijn schoenen als iemand Amon ooit slank zal noemen haha.
Myukii schreef:LailaPri: Ook jij hebt helemaal gelijk wbt. het zadel, maar, zoals je al kan lezen, wordt daar al druk voor gezocht. De laatste tijd heb ik vooral zonder zadel gereden, en ik zit zónder eigenlijk stabieler dan mét. Maarja, dat is niet echt te doen tijdens een les.![]()
Dit zadel is súper om lange ritten mee te maken, maar voor de bak, daar heb je helemaal gelijk in, is het eigenlijk niet super.![]()
Astrid: Weifoto's? U vraagt, wij draaien! Heb er nog een paar van Mari staan, maar moet nu werken, dus zodra ik tijd heb, komen ze d'raan
kjoetie schreef:maakt hem ook niet minder mooi hoormaar als ik dan kijk naar mijn eigen half andaatje dan zie ik het bij haar veel duidelijker, zo bedoelde ik
Amon_ schreef:kjoetie schreef:maakt hem ook niet minder mooi hoormaar als ik dan kijk naar mijn eigen half andaatje dan zie ik het bij haar veel duidelijker, zo bedoelde ik
Hihi maar dat is ook niet eerlijk, even gespiekt in je profiel en jij hebt een Anda/fries, dat is dubbelop barokDaar kan ik niet tegenop haha. Lekker ding hoor