Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

katiavl schreef:Is dit eigelijk in de les?
jacqii schreef:1. jullie beoordelen op een filmpje van 5 min je weet niet hoe ze normaal is!
2. ik straf haar niet want hoe bozer jij word hoe sneller ze het doet als ze merkt dat je het niet erg vind gaat bij haar de lol dr vanaf en doet ze het niet meer.
Dancie schreef:wat een gezeik paardje doet het allemaal zelf
jacqii schreef:Mag ik vragen wat ik hier van leer! katiavl ik vind jou commentaar als enige iets waar ik mee kan maar de rest...
jaah een beetje lachen.
jacqii schreef:Mag ik vragen wat ik hier van leer! katiavl ik vind jou commentaar als enige iets waar ik mee kan maar de rest...
. Soms zien we extra dingen af een paard dan op.
paardrijden is leren en afleren

mariekie schreef:Des te triester .......

Tommie_Tom schreef:Waar ben je in godsnaam mee bezig?!?!?!Heb je wel een idee wat je eigenlijk aan het doen ben? Lekker verantwoordelijk ben je ook. Had gehoopt dat ze je er keihard af zou gooien. Echt dit vind ik gewoon dierenmishandeling. Het paard weet niet wat ie moet doen en jij ziet er humor in om het paard maar te laten rollen met zadel en jou erop.
![]()
Hoe triest ben je dan? Erg triest ben je dan. Paard kon zijn rug wel bezeren (zou me niets verbazen als ie dat al heeft) Ook erg dom dat de andere ruiters niets zeiden. Naar mijn mening ben je een erg onveranwoordelijke ruiter die nog niet eens een houten hobbelpaard verdiend!!!