Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ascot schreef:Ja echt het zijn super dieren~! Hij kan vliegende galopwissels dus super recreatief! Ja hij springt heel rustig hij blijft er koel bij en als je hem daarna beloond dan gaat die liggen en dan kan je zo tegen hem aan gaan liggen
prom schreef:Precies, ik moet eerlijk zeggen, ik had vroeger echt een vooroordeel over dravers..nu heb ik er zelf 1 en zie ik wat ze nog veel meer kunnen dan alleen maar hard gaan ect.
fransje23 schreef:Zo die kan springen zeg!!! Goed hoor!
Het barst wel van de vooroordelen in de reacties. Ik vraag mij, opnieuw, af wat mensen toch voor ogen hebben bij een draver. Veel dravers kunnen best aardig springen en de meeste kunnen galoperen. Is niet raar, geen toeval is gewoon een feit.
xsimone schreef:Je paardje kan lekker springen, hoop dat ik Smirnoff ook nogeens zo ver krijg!
Maar sommige reacties, zoals; is het wel een draver, hij ziet er veel meer als een sportpaard uit , enzo, vind ik eigenlijk een beetje raar als ik eerlijk ben!
Volgens mij hebben die mensen aardig wat oordelen over de dravers thuis, maarja, wij weten gewoon dat dravers de allerbeste paarden zijn, die je maar kunt wensen!
Was alleen maar als compliment bedoeld
Hilde_q schreef:xsimone schreef:Je paardje kan lekker springen, hoop dat ik Smirnoff ook nogeens zo ver krijg!
Maar sommige reacties, zoals; is het wel een draver, hij ziet er veel meer als een sportpaard uit , enzo, vind ik eigenlijk een beetje raar als ik eerlijk ben!
Volgens mij hebben die mensen aardig wat oordelen over de dravers thuis, maarja, wij weten gewoon dat dravers de allerbeste paarden zijn, die je maar kunt wensen!
Ik weet niet of dit op mij is gericht. Ik heb niets tegen dravers wij hebben er thuis ook een paar rondlopen. Maar om te vergelijken met sommige andere dravers (schraal, kort en klein) vind ik deze erg lang, fors ogenWas alleen maar als compliment bedoeld

Hilde_q schreef:xsimone schreef:Je paardje kan lekker springen, hoop dat ik Smirnoff ook nogeens zo ver krijg!
Ik weet niet of dit op mij is gericht. Ik heb niets tegen dravers wij hebben er thuis ook een paar rondlopen. Maar om te vergelijken met sommige andere dravers (schraal, kort en klein) vind ik deze erg lang, fors ogenWas alleen maar als compliment bedoeld
Maar kort en klein heb ik ze nog niet gezien??
Hilde_q schreef:xsimone schreef:Ik weet niet of dit op mij is gericht. Ik heb niets tegen dravers wij hebben er thuis ook een paar rondlopen. Maar om te vergelijken met sommige andere dravers (schraal, kort en klein) vind ik deze erg lang, fors ogenWas alleen maar als compliment bedoeld
Dravers kort en klein?
Iig niet zo lang als deze
Maar ik ga hier niet in discussie
prom schreef:De mijne is ook niet kort en klein, De meeste hebbe juist ook lange benen ect.Maar kort en klein heb ik ze nog niet gezien??
Lijkt ook totaal niet op de draver in dit topic. Flew schreef:De mijne is kort en klein.Lijkt ook totaal niet op de draver in dit topic.
Inge_ schreef:Dravers kort en klein?
xMisty schreef:Ziet er netjes uit Henriette!![]()
Het gaat als steeds beter of niet?
mirage schreef:stoer man dat je dat allemaal hebt berijkt met je paardje!!