Mijn draver @ Vrijspringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prom

Re: Mijn draver @ Vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:54

Precies, ik moet eerlijk zeggen, ik had vroeger echt een vooroordeel over dravers..nu heb ik er zelf 1 en zie ik wat ze nog veel meer kunnen dan alleen maar hard gaan ect.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:58

Ascot schreef:
Ja echt het zijn super dieren~! Hij kan vliegende galopwissels dus super recreatief! Ja hij springt heel rustig hij blijft er koel bij en als je hem daarna beloond dan gaat die liggen en dan kan je zo tegen hem aan gaan liggen Tong uitsteken

Ag gossie Lovers

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 15:58

prom schreef:
Precies, ik moet eerlijk zeggen, ik had vroeger echt een vooroordeel over dravers..nu heb ik er zelf 1 en zie ik wat ze nog veel meer kunnen dan alleen maar hard gaan ect.

Ja I love It:D

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:00

fransje23 schreef:
Zo die kan springen zeg!!! Goed hoor!

Het barst wel van de vooroordelen in de reacties. Ik vraag mij, opnieuw, af wat mensen toch voor ogen hebben bij een draver. Veel dravers kunnen best aardig springen en de meeste kunnen galoperen. Is niet raar, geen toeval is gewoon een feit.

Ja idd iedereen die een draver heeft? Kom op wij gaan de wereld laten zien hoe goed ze zijn!:D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:03

Oneofus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:10

Het ziet er zeer goed uit, maar vind het wel een beetje gevaarlijk voor je paardje zo zonder beschermers ..zeker al voor die hoogte ..
Nog veel succes samen! Pling

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:09

xsimone schreef:
Je paardje kan lekker springen, hoop dat ik Smirnoff ook nogeens zo ver krijg! Haha!

Maar sommige reacties, zoals; is het wel een draver, hij ziet er veel meer als een sportpaard uit , enzo, vind ik eigenlijk een beetje raar als ik eerlijk ben!
Volgens mij hebben die mensen aardig wat oordelen over de dravers thuis, maarja, wij weten gewoon dat dravers de allerbeste paarden zijn, die je maar kunt wensen! Haha!

Ik weet niet of dit op mij is gericht. Ik heb niets tegen dravers wij hebben er thuis ook een paar rondlopen. Maar om te vergelijken met sommige andere dravers (schraal, kort en klein) vind ik deze erg lang, fors ogen Lachen Was alleen maar als compliment bedoeld Lachen

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 17:57

Hilde_q schreef:
xsimone schreef:
Je paardje kan lekker springen, hoop dat ik Smirnoff ook nogeens zo ver krijg! Haha!

Maar sommige reacties, zoals; is het wel een draver, hij ziet er veel meer als een sportpaard uit , enzo, vind ik eigenlijk een beetje raar als ik eerlijk ben!
Volgens mij hebben die mensen aardig wat oordelen over de dravers thuis, maarja, wij weten gewoon dat dravers de allerbeste paarden zijn, die je maar kunt wensen! Haha!

Ik weet niet of dit op mij is gericht. Ik heb niets tegen dravers wij hebben er thuis ook een paar rondlopen. Maar om te vergelijken met sommige andere dravers (schraal, kort en klein) vind ik deze erg lang, fors ogen Lachen Was alleen maar als compliment bedoeld Lachen

Ik snap wat je bedoelt, deze rekt zich altijd enorm uit met springen.

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:59

Mooi beest, springt goed!
Het zou trouwens wel heel erg zijn als je zelfs aangesproken zou worden op het gebrek aan beenbescherming, aangezien het je eigen paard is Knipoog

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:49

Hilde_q schreef:
xsimone schreef:

Dravers kort en klein? Verward

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 05:02

De mijne is ook niet kort en klein, De meeste hebbe juist ook lange benen ect. Tong uitsteken Maar kort en klein heb ik ze nog niet gezien?? Tong uitsteken

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 06:46

Hilde_q schreef:
xsimone schreef:

Het oude model ja Knipoog Iig niet zo lang als deze Lachen Maar ik ga hier niet in discussie Lachen

Ik vind het een zeer mooi draver en jullie komen er wel met die wedstrijden .

Succes OK dan!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 06:46

prom schreef:
De mijne is ook niet kort en klein, De meeste hebbe juist ook lange benen ect. Tong uitsteken Maar kort en klein heb ik ze nog niet gezien?? Tong uitsteken

ja kort ik bedoel gewoon minder als deze..

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 06:49

De mijne is kort en klein. Clown Lijkt ook totaal niet op de draver in dit topic.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 07:09

Flew schreef:
De mijne is kort en klein. Clown Lijkt ook totaal niet op de draver in dit topic.

Dat is het grappie met dravers omdat er op snelheid gefokt wordt i.p.v op exterieur heb je grote verschillen in exterieur. Van klein en dun tot groot en grof, alles kan als ze maar hard kunnen draven.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:58

Inge_ schreef:

Kijk naar de draver van flew Lachen

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:28

Ziet er netjes uit Henriette! Haha!
Het gaat als steeds beter of niet?

mirage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:38

stoer man dat je dat allemaal hebt berijkt met je paardje!!

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 06:01

xMisty schreef:
Ziet er netjes uit Henriette! Haha!
Het gaat als steeds beter of niet?

Hahaha jah hij heeft er nu plezier in maar had eergister vliegles van hem toen we over 1,10 oxer heen gingen met knal gele balken Koe

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 06:02

mirage schreef:
stoer man dat je dat allemaal hebt berijkt met je paardje!!

Thnx.