Haf Cassia @ Dressuurwork in het Bruin. Morgen wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

Re: Haf Cassia @ Dressuurwork in het Bruin. Morgen wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:47

Hij Inez
Cassia ziet er goed uit!

En By the way, ze is echt niet TE mager! Ze is sportief gebouwd! Ik heb er trouwens in het echt bewonderd, en ik moet zeggen dat een van mijn hafjes er soms dunner uitziet, terwijl ik nooit commentaar gehad heb dat hij dun was.

Verder is ze gewoon prachtig! En Springen dat ze kan Haha!

Over het afbouwen van het bit! DAT KAN! Ik heb m'n vroegere! verzorghafje die nu op pensioen staat ook afgebouwd! de pessoabit heeft standen, en je kan altijd een standje lager doen, en zo afbouwen, want zo heb ik mijn haf van dit bit naar een gewoon watertrensje gekregen.

Maar gelukkig heeft m'n nieuwtje woest voldoende met een dubbelgebroken sprenger bit.

vooral oefene inez, dan kom je erwel!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:07

Geloof dat het meeste wel is gezegd, wil er nog even aan toevoegen dat ik het een leuk beestje vind Vork

Oke, dan nu nog de vraag die ik had: Wat voor cap heb je? Bruin is apart! Ben benieuwd!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:56

Dat je met een pessoabit rijdt is nog tot daar en toe, maar je kan er helaas niet goed mee overweg. Of in ieder geval niet bij dit paardje. Op bijna alle foto's staat je haf met een open mond, niet echt een teken dat ze blij zijn... daarnaast zet je je armen/handen erg vast, waardoor je veel strenger aan het inwerken bent als je wilt.

Fijn dat je wilt gaan afbouwen, hopelijk doe je dat heel snel....

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:01

Ziet er goed uit, Inéz!
Cassia loopt leuk hoor, bruin staat haar goed! Pling

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:34

Heey Inèz!!!
De blooperfoto was echt geweldig hè!!!Ik vind dat Cassia al heel veel meer spieren er heeft bij gekregen tegenover vroeger!!!Ze is echt een dikke schat!

Als je paard er van door gaat en iemand zei hier dat je die dan maar eens moeten laten gaan.In onze bossen gaat dat echt niet!!!Het zou super onverantwoordelijk zijn, rond elk hoekje kan er een fietser of wandelaar zijn, dus dat zou ik nu eens echt niet doen!!!Ben super blij voor je dat het springen zoo goed gegaan is Haha!
X

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 10:20

Even offtopic; Zitten die caps fijn?

Ontopic; leuke haf, mooie manen. Probeer je voet wat verder in de beugel te doen (haha normaal is het het omgekeerde)

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 11:07

@ Knolbobbel : Heeel fijn Haha! Tis er een van HH

Ik rij trouwens weer op gewoon bit (dubbeldoorbroken watertrens)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:34

Mooi paardje heb je!
Waar is je denkje trouwens van? want die ziet er wel heel fijn uit Lachen

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:48

@ BarbaLala : Lamicell . is een heel fijn dekje *LOL* Al bijna een jaar oud, vaak gebruikt, blijft even dik en de kleur blijft ook goed. neemt goed zweet enzo op *LOL*

hansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:20

Lauss schreef:
Ik vind hier echt niks aan. Sorry dat t zo onsubtiel is, maar ik weet niet hoe ik t anders moet zeggen.
Dit bit is, als je het mij vraagt, absoluut ongeschikt voor jullie. Als dit mijn paard was geweest, zou ik op zoek gegaan zijn naar een andere instructrice ipv naar een ander bit!
Vraagje; hoe wil je het rijden met een bepaald bit afbouwen?

Je zegt dat je dit bit hebt omdat ze er af en toe heel hard uitnaait. Dit is gebrek aan controle en opvoeding, dat verbeter je niet dmv een ander bit

Commentaar & tips:
Foto 1; Hoofd rechtop, handen rechtop, hand ontspannen & handen hoger
Foto 2; Hakken uitdrukken, benen iets naar voren, bit niet naar beneden drukken dmv hand kantelen, handen meer dragen & loslaten
Foto 3; weer je handen niet kantelen, hak uitdrukken, been naar voren
Foto 4; polsen niet inknikken, been ontspannen
Foto 5; tenen naar binnen, rug lang maken, kijken waar je heen rijdt, handen hoger
Foto 6; Been af laten hangen ipv optrekken
Foto 7; Hand ontspannen
Foto 8; Been, schouders, handen
Foto 9; Handen, been, heup niet inknikken
Foto 10; Op deze foto zit je haar zo duidelijk naar beneden te dwingen.. Je hand kantelt helemaal om waardoor je het bit in haar tandvlees duwt. Gelukkig is Cassia te trots om daarvoor te buigen & gaat ze er tegenin door een contra stelling aan te nemen..
Foto 11; Teugels korter, handen recht, been af laten hangen
Foto 12; Tja Clown

Ik hoop dat je dit bit er morgen nog uithaalt, en dat je met je instructrice bespreekt hoe je Cassia op een normale vriendelijke manier op kan voeden. Succes met je wedstrijd!

Ik ga hier volledig mee akkoord!