Ik vind hier echt niks aan. Sorry dat t zo onsubtiel is, maar ik weet niet hoe ik t anders moet zeggen.
Dit bit is, als je het mij vraagt, absoluut ongeschikt voor jullie. Als dit mijn paard was geweest, zou ik op zoek gegaan zijn naar een andere instructrice ipv naar een ander bit!
Vraagje; hoe wil je het rijden met een bepaald bit afbouwen?
Je zegt dat je dit bit hebt omdat ze er af en toe heel hard uitnaait. Dit is gebrek aan controle en opvoeding, dat verbeter je niet dmv een ander bit

Commentaar & tips:
Foto 1; Hoofd rechtop, handen rechtop, hand ontspannen & handen hoger
Foto 2; Hakken uitdrukken, benen iets naar voren, bit niet naar beneden drukken dmv hand kantelen, handen meer dragen & loslaten
Foto 3; weer je handen niet kantelen, hak uitdrukken, been naar voren
Foto 4; polsen niet inknikken, been ontspannen
Foto 5; tenen naar binnen, rug lang maken, kijken waar je heen rijdt, handen hoger
Foto 6; Been af laten hangen ipv optrekken
Foto 7; Hand ontspannen
Foto 8; Been, schouders, handen
Foto 9; Handen, been, heup niet inknikken
Foto 10; Op deze foto zit je haar zo duidelijk naar beneden te dwingen.. Je hand kantelt helemaal om waardoor je het bit in haar tandvlees duwt. Gelukkig is Cassia te trots om daarvoor te buigen & gaat ze er tegenin door een contra stelling aan te nemen..
Foto 11; Teugels korter, handen recht, been af laten hangen
Foto 12; Tja

Ik hoop dat je dit bit er morgen nog uithaalt, en dat je met je instructrice bespreekt hoe je Cassia op een normale vriendelijke manier op kan voeden. Succes met je wedstrijd!