Talentje "Any Moment" @ work in light blue

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorieeen

Re: Talentje "Any Moment" @ work in light blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:43

WAT EEN PLAATJE Vingers aflikken

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 16:49

anneliesdj schreef:
Op sommige foto's is het duidelijker zichtbaar dan op andere maar over het algemeen houd ze de rug aardig vast. Er loopt momenteel een heel intressant topic over 'over de rug lopen', op de eerste pagina staat een heel duidelijke uitleg. Dat ze gedwongen loopt met haar hoofd bedoel ik mee dat ze een 'pose' aanhoud, met haar hoofd hoog en neus op de loodlijn, op veel foto's heb je de teugels loshangen en volgt ze je hand dus niet, daar blijkt uit dat ze dus gedwongen loopt. Kun je haar je hand al laten volgen naar voren en naar beneden zonder dat ze haar hoofd meteen weer in de lucht gooit?

Zal het topic eens opzoeken. Begrijp je doel en zo hoort het ook. Uiteindelijk is dat ook wel mijn uitgangspunt, alleen wilde die dag niet alles zo als ik wilde dat ze liep. Maar dat is meestal als er foto's gemaakt worden Bloos Ze kan wel mijn hand volgen, maar dat is nog niet altijd en constant. Vandaag zijn er weer foto's gemaakt en ben ik er hard mee bezig geweest. Hoop ze spoedig te kunnen plaatsen en ben ik benieuwd wat je er dan van vindt. Elke verbetering is een stukje vooruit...

anneliesdj schreef:
Ik vind overigens dat je sportief reageert op commentaar, je hebt gelijk dat het een jonge pony is en ik zeg het ook alleen maar zodat je erop kunt letten. Ik denk dat het wel goed komt met jou als ruiter Ja

Elk commentaar is welkom! Het is ook maar net hoe iemand het brengt. Ik zie sommige dingen ook niet als een aanval, maar om er van te leren. Toch!? We gaan er hard op trainen! Thx! Knipoog

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 16:51

Leuk beestje!
Ik vind het rijden er al erg goed uitzien voor een 3 jarige!
Jullie zijn een leuke combi!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 16:55

Leuk paardje en je rijd hem leuk!
Alleen lijkt het bij foto 6 en 8 of de teugel een waslijntje is.

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 16:56

VValar schreef:
Leuke foto's. Ik vind het echt een leuk dier voor je Saskia, ziet er erg braaf uit. Heej.. is dat toevallig het hoofdstel wat je ooit van mij gekocht hebt? Haha!

Voor een 3-jarige doen jullie het ontzettend goed. Ben erg benieuwd naar haar IRL, volgens mij kan ze fijn lopen.

Hoi Tabith! Hier kan ik wel mijn ei op kwijt hoor! Is echt een schatje Haha!! Ze kan soms best aardig voorwaarts zijn, maar dat mag voor een jong ding! Veel liever dan dat ze niet vooruit te krijgen zijn, toch?! Ze kan fijn lopen en is een werkwillige pony! Ben benieuwd hoe ver ze kan komen! Springen vindt ze ook heel gaaf! Dus uiteindelijk heb ik een allrounder hihi. Kom gauw eens langs!

Dit is niet jou hoofdstel. Heb die helaas niet meer en baal daar achteraf enorm van!!! Met vorige paard mee gegaan... Huilen x Sas

@ _karin_ : Dank je. Wat is het toch heerlijk dat het in Nederland toch ook een keertje mooi weer kan zijn en je mooie foto's krijgt met het zonnetje erbij.. Haha!

@ Ilsemarie: Helemaal mee eens met je commentaar, maar vandaag liep ze wat pittiger en had te veel aan haar hoofd... Laag en rond over de rug is basis.

@ imposantje + dorieeen : Dank jullie wel! Ik voel me ook steeds meer combi met haar worden...

@ Loizy: klopt, niet altijd is de aanleuning/nageeflijkheid nog correct. maar ja,... wat wil ik... is nog maar een jonge pony!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:18

Prachtige pony hoor en wat een leuk setje! Staat erg goed!
Rijden ziet er over het algemeen leuk uit, commentaar over aanleuning etc. is nu al wel gegeven. Lachen

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:20

Wat een ontzettend leuke pony!
Het ziet er erg netjes uit en jij staat er ook goed op.

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 15:16

Ntlie_ schreef:
Prachtige pony hoor en wat een leuk setje! Staat erg goed!
Rijden ziet er over het algemeen leuk uit, commentaar over aanleuning etc. is nu al wel gegeven. Lachen

Setje staat haar zeker mooi! Vind het erg lastig, welke kleuren er echt bij een vos staan. Licht blauw dus!

"Prachtige pony"... Bloos word er verlegen van!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 15:17

Jura schreef:
Wat een ontzettend leuke pony!
Het ziet er erg netjes uit en jij staat er ook goed op.

Ze is ook zeker mijn maatje! Moet zelf ook goed opletten (net als jij Bloos ), dat ik niet te veel voorover val met rijden, omdat je voorzichtig wil rijden ivm jong paard/pony.

kaprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:26

wat een leuke knapperd! en wat een super leuk steje lekker fris kleurtje. tziet er goed uit ga zo door netjes hoor! x