Kylan schreef:DenisSjje schreef:bedankt!!Jij kent mij..?
Ik was van de zomer ook op Moravita toen je daar een week kwam
O ik weet het al
ik heb op je profiel gekeken
Gave paarden heb je!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kylan schreef:DenisSjje schreef:bedankt!!Jij kent mij..?
Ik was van de zomer ook op Moravita toen je daar een week kwam
ik heb op je profiel gekeken
Gave paarden heb je!! crossmonster schreef:handen iets meer dragen, teugels korter, handen voor je uit plaatsen en iets hoger.
nu plaats je je handen teveel op je schoot en ben je onbewust te sterk met je hand.
ook mag ie iets meer van achter naar voren lopen, veel overgangen rijden, ik mis ook wat bespiering op de achterhand.
is het al een oudje >?
crossmonster schreef:handen iets meer dragen, teugels korter, handen voor je uit plaatsen en iets hoger.
nu plaats je je handen teveel op je schoot en ben je onbewust te sterk met je hand.
ook mag ie iets meer van achter naar voren lopen, veel overgangen rijden, ik mis ook wat bespiering op de achterhand.
is het al een oudje >?
Helemaal mee eens! Maar is het echt een hengst? Want op foto 3 mis ik dan toch echt iets..

Vandaag nog,ik had ze een uurtje geleden eten gegeven en toen ging er iemand paardrijden en ging hij langs z'n stal en hij keek niet eens!!En anders gaat hij gillen!En nu vindt hij z'n eten belangrijker!! DenisSjje schreef:Nee ik ga liegen dat het een hengst is??
Ik laat je wel een foto zien dan weet je zeker dat het een hengst is![]()
Zo liep hij over het strand :p Mijn pony een merrie liep voor op
Ik word er simpel van.....

detour schreef:Waar gaat dit over?...moeten zijn ballen dan close up gespot worden?...
Lijkt me gezellig.
DenisSjje schreef:ik ga er aan werken!
@Beau:hihi weer een nieuwe:P
We gaan we een keer saampjes op zoek:P
Of een maandag in de kreek.......maar ik heb eigelijk al een vriend.......die zo lief en het super doet:pRECLAMO:D:D
nee hoor ZIE JE SNEL DenisSjje schreef:Renee__ schreef:Idd, achterhand wat meer activeren en hij loopt ook achter de teugel, maar dat komt wel. Als hij zo druk is/was waarom rijd je dan met zweep én sporen?
Die sporen heb ik er ook af gehaalden hij is niet meer echt druk soms..En die zweep moet bij een hengst
DribbSamen1 schreef:DenisSjje schreef:ik ga er aan werken!
@Beau:hihi weer een nieuwe:P
We gaan we een keer saampjes op zoek:P
Of een maandag in de kreek.......maar ik heb eigelijk al een vriend.......die zo lief en het super doet:pRECLAMO:D:D
haha ja oke .. dat word dan 7 spetember.. maar dan heb ik een date hihi .. 3 dec. heb ik een plekje vrijnee hoor ZIE JE SNEL
hihi ja
Ik snap niet waarom mensen daar over door blijven dramen..Ik doe het wel,want ik ben het zo geleerd DenisSjje schreef:@nathalie16 Hij loopt idd achter de teugel.Daar ben ik ook het werkenIk snap niet waarom mensen daar over door blijven dramen..Ik doe het wel,want ik ben het zo geleerd

DenisSjje schreef:@beau:Dat ben ik al gewend...
Ik heb ook al een keer contact met haar gehad ik had foto's gestuurd
Raar dat ze dan niet groeien...