Jaja, Pinky kan ook SPRINGEN!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:44

Pinky_girl schreef:
Pinky springt ongeveer 80 cm op de hoogste
Hij is maar klein, dus het lijkt al snel hoog }>

Ze kunnen hoger hoor Haha! (tenminste de mijne)
Vroeger ben ik er ooit eens mee over de 1.10m gevlogen, kun je nagaan hoe eng dàt lijkt als je op zo een kleine Welsh zit Bloos

Pinky is een Lovers

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:54

Ja hij kan inderdaad ook nog springen en ook nog erg goed zo te zien. Leuke foto's

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 17:51

Avantilover: Nee het was hoogstens 80 cm. (weet het niet heel zeker hoor).

Marjolein: Aahhh dit is hoooooog Bloos Knipoog

Laurake: Jup! Hij heeft ook wel eens 1.10 gesprongen! Maar dat was 1 keer om te kijken of dat hij het kon. Hij is pas 3,5 jaar, dus daar wacht ik liever nog even mee Lachen

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:10

Die bonte op de 8ergrond gaat ff tekeer whahaha

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:32

heel mooi nog even en je mag je omheining verhogen.
en die tinker dacht hij ook dat hij over een hindernis moest?

Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:52

Leuk beest hoor, vind ik elke keer als ik foto's van hem zie. Jij rijd er niet op toch? Kan er wel op gereden worden? het is in elk geval een heel cool beest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:54

Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is ie te koop?? Wil hem wel hebben!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:09

Leuk hoor, het lijkt me een hele sympathieke pony...echt zo'n lieverd die alles leuk vindt om te doen! Lovers Ook heeft hij wel talent...zo mooi als hij zijn beentjes invouwt!
Hoe krijg je hem trouwens zo ver....want ik zie geen longe ofzo?? Waarom loopt ie er niet langs?

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 00:07

Wauw wat HOOG! Stoere pinky Cool

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 00:31

Damn wat een antwoorden weer Kwijl . En dat allemaal om Pinky Lovers *Kijkt heel trots*

Loes-freke: Dat is het paard van Linda. Lijkt op zijn baasje, zullen we maar zeggen Knipoog Beetje gek Tong uitsteken *Sorry lin*

Donna: Ik zit er heel af en toe op in de stal. Rijden zeker niet. Opzich ben ik niet echt te zwaar maar ik vind Pinky (nog?) zo iel... Zijn moeder isveel breder. Dan heb ik ook iets onder me Haha! Dus nee, ik rijd niet op Pink.
Ja hoor, er kan prima op gereden worden. Als ik een lief mini ruitertje vind gaat dat ook zeker gebeuren!!!

Haike: Hoeveel bied je Schijnheilig Nee, ik heb vandeweek nog in het topic of je paard voor 1 miljoen weggaat gezegd dat hij nog niet voor 5 miljoen weg zou gaan... Dussuh... Dromen

Marieketencate: Nou... dat valt ook wel weer mee Tong uitsteken Lekker crossen enzo vind hij geweldig. Mennen door de bossen is ook echt zijn hobby. Maar longeren }> of knuffelen??? Verward Pinky niet gezien Haha!
Mmhh ik sta in het midden met een longeerzweep te wachten tot hij braaf zijn rondje gelopen heeft. Een keertje "Pinky kom!" Is vaak al voldoende Lachen Maar hij loopt er ook echt wel eens langsaf hoor, als baasje even niet oplet }> En dan moet je die oortjes kijken! Het liefst zou ik hem grillen op zulke momenten Knipoog

nemesis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:46

echt een kei leuke pony, kan kei mooi springen!!! Kwijl

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:58

Ahhhh, broeremannetje Lovers
Volgens mij heeft Rubbo die talenten ook al, want waar die niet allemaal al overheen springt Verward Verward

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 23:50

irene schreef:
Ahhhh, broeremannetje Lovers
Volgens mij heeft Rubbo die talenten ook al, want waar die niet allemaal al overheen springt Verward Verward

Toevallig heb ik 2 maandjes geleden nog gezien hoe hij over een draad van zeker een meter sprong Bloos Dus over Rubbo's springkunsten twijfel ik niet Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:52

wat een gave pony!!! Zou ik zo mee willen nemen als ik eindelijk een boerderijtje in Groningen heb gevonden... Knipoog