STEET(3-jarige haflinger)@ WORK,6de keer erop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

casanova

Re: STEET(3-jarige haflinger)@ WORK,6de keer erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 19:43

magda_90 schreef:
Jeetje wat is ie echt gaaf geworden Haha! Ik kan net als Calanddra je eerste topics nog herinneren (ik heb dat filmpje ook nog voor je gemaakt op het andere forum) hij is echt mooi geworden!
Het rijden gaat ook goed, veel suc6 met hem in de toekomst!

hoi,ik weet wel wie je bent hoor Knipoog je filmpje heb ik zelfs deze week pas eens verwijdert uit mijn profiel wegens vernieuwing.
ik wist ook niet dat hij zo mooi ging worden en ik houd mijn hart vast ,hij is pas 3 jaar.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:45

Ooh wat 'n knappe aflinger zeg! Lovers
Ben helemaal verliefd op je haffie! Koe
Ziet er inderdaad netjes en ontspannen uit!

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 02:37

casanova schreef:
karin_gracia schreef:
pfff dan ziet hij er nu iig een stuk beter uit Ja

wat ik opvallend vind, is dat ik op veel foto's zie dat hij een behoorlijk lange middenhand heeft. Dit valt nu natuurlijk ook extra op, omdat hij nog maar net onder het zadel loopt, en hij nu natuurlijk nog niet optimaal bij elkaar loopt.
of ligt het aan de foto's? kan ook nog hè Tong uitsteken

Verder vind ik het best een mooi beestje, mooie voorhand vooral, aleen verstoort de lengte van de middenhand voor mij een beetje het plaatje. maar ik denk dat het nog best wat kan worden, als hij ook een beetje aanleg heeft voor oprichting, kan het er zeker wel spectaculair uit gaan zien.

hij heeft inderdaad een lange middenhand,hij is een rechthoeksmodel.
ik moest er erg aan wennen omdat mijn andere haflinger juist erg compact is.
maar bij dressuurpaarden willen ze toch graag een rechtshoekmodel?

Ja, in de dressuur willen ze inderdaad een rechthoeks model, ik denk dat het een voordeel heeft bij de zijgangen ed, maar het kan dat hij moeilijker de achterhand onder kan brengen, omdat het kruis wel hoger ligt dan ze graag bij een "rijtypisch" rechthoekig gebouwd paard zien. Dat ik het plaatje net niet vind passen (en nu doe ik heel perfectionistisch hoor), komt dus door de lange middenhand in combinatie het hogere kruis, en de wat volle kont. En daarbij zie je dit niet zo vaak bij haflingers dan bij "standaard" paarden, en ben ik daar misschien nog niet helemaal aan gewend Tong uitsteken .