Toch het besluit genomen om te gaan lessen? Confronterend is de eerste keer dan weer he? hoe ben je aan je lesgeefmenschje gekomen Dani?
Vind het er helemaal niet verkeerd uitzien hoor! jullie moeten nog een beetje aan elkaar wennen maar ben beniuwd hoe het er na een aantal lessen uitziet!
ziet er netjes uit!! probeer alleen wel naar voren te kijken, omdat je naar beneden kijkt is je houding iets naar voren en dus niet meer helemaal recht op! laat ze jou zonder cap rijden in de les? zij is dan toch verantwoordelijk voor jou of niet?
ziet er netjes uit!!! wat ik ook erg grappig vind is dat op foto nummer 12 de stalhond ( denk ik) zijn behoefte aan het doen is tijdens hou les. of zie ik dat nou verkeerd???
Mooie foto's!! Ik heb je andere topic's ook gezien, en ik moet zeggen: jullie gaan vooruit! Ik vind wel dat ie op een aantal foto's iets te veel op de voorhand hangt, hij zal dan ook wel zwaar in de hand zijn. Probeer daar genoeg te drijven. Maar verder ziet het er goed uit!!
@ Jobie: Als je normaal typt kan ik misschien lezen wat er staat @ Anneloes; ik weet het niet, ik rijd nooit met cap @ Squit; dat is mijn hondje , ik weet niet wat ie aan het doen was @ Miltonlover; Hij voelde niet zwaar in de hand
Hee Dani! Goed dat je les gaat nemen, gaat zo sprongen vooruit, weet ik zeker. En krijg je zo ook nog wedstrijdambitie, wedden? Setje is leuk. Let wel op je houding en de galop lijkt nog wat lang. maar dat komt goeed!
grapige pony maar folgens mij kan je beeter een grooter paard neeme maar folgensmij ben je een beetje te steevig gebouwt voor deeze ponie gr wietske
Ik geloof dat wietske weer terug naar de schoolbanken moet
Weer ontopic ziet er super uit hoor.. jullie hebben er echt samen schik in! Leuke Pony en nog leukere combinatie ga zo door (maar dat was je toch al van plan)