maar dat maakt zoveel niet uit. Ik heb ook nergens echt veel last van, enkel van m'n knie, maar dat zit in de familie. Echt schattig om dit te zien
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat maakt zoveel niet uit. Ik heb ook nergens echt veel last van, enkel van m'n knie, maar dat zit in de familie.
. 

hahah
stoer kereltje hoor, de meeste kids van die leeftijd ( temenste die ik ken
) trekken hun keel al open bij het zien van een shetlander
bliksem schreef:Leuke foto's joh, je ziet echt dat Terence er veel plezier in heeft.![]()
Hij heeft een veilige cap op, veilige laarsjes aan en het is maar voor een paar minuten en nog hebben mensen wat te zeuren.

peetje82 schreef:bij mij is het woord bekken anders nog niet gevallen!

geen probleem (2x in de week en half uur/uur0
Hoezo, ik schop tegen het zadel?
De Fjord lijkt wel een réus onder dat jochie.
Ziet er echt heel lief uit, ze lijken er beiden de grootste lol in te hebbene

)
blackpegasus schreef:over dat brede.... shets zijn meestal ook super breed en idd vaak hebben ze behoorlijke streken. Vykan zit trouwens heerlijk door.

marjoke schreef:Ik zou het toch ook rustig aan doen hoor. Hoewel ik niet aanvallend wil klinken. Ik ben zelf op mijn 5 jaar beginnen rijden en heb hierdoor o-benen gekregen. Pas op, niet in de ergste graad ofzo, ik kan perfect lopen en paardrijden. Maar als je dit kan voorkomen.. Zou ik het toch doen. Ik zou toch ook zeker niet meer dan 5à 10 minuutjes per keer laten rijden.
Maargoed, dat heb je waarsschijnlijk al genoeg gehoord.
Verder ziet het er erg schattig uit hoor.