Neffesh schreef:ik zou bitloos blijven rijden , ziet er echt super goed uit ! heel ontspannen... doe zo voort
Maar mag er geen dressuur mee starten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Neffesh schreef:ik zou bitloos blijven rijden , ziet er echt super goed uit ! heel ontspannen... doe zo voort
, maar endurance en springen lijkt me veel 'gevaarlijker' dan een dresuurproefje, maar goed. Het is historisch nou eenmaal zo gegroeid. 
Dat ziet er echt super goed uit! Zeker als je bedenkt dat je meestal bij de bitloze hoofdstellen geen nagevelijk paardje ziet (ik zie het meestal niet in elk geval)
Mooi dat die in onze zadelkast hangt binnenkort! arno8 schreef:kom kom, niet getreurd, de stichting bitloos rijden werkt aan het toestaan van bitloos in de dressuur

Annetje schreef:Dat ziet er echt super goed uit! Zeker als je bedenkt dat je meestal bij de bitloze hoofdstellen geen nagevelijk paardje ziet (ik zie het meestal niet in elk geval)
Voor mij dubbel leuk om deze foto's te zien, want ik zit te twijfelen tussen een paar bitloze optomingen en het hoofdstel van Norton is er dus een van.Mooi dat die in onze zadelkast hangt binnenkort!