Cremello hengst aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rowna

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:51

Als je zeker wil weten dat je geen commentaar krijgt over dit soort dingen dan doe je of gewoon normale rijkleding aan of je plaatst gewoon geen topic

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:51

Hij kan toch ook voor de kar zijn beweging krijgen?

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:52

leuke pony!! Haha! Maar op je handen moet je echt gaan letten..Knipoog Je bent niet op een piano aan t spelen je bent aan t paardrijden hihi Tong uitsteken Voor de rest ziet het er netjes uit hoor

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:53

ik heb ook meisjes in bikini gezien op het paard, zonder zadel enzo, daar werd toen heel leuk op gereageerd. en hier zo. Ze moet zelf weten hoe ze erbij loopt. Half naakt is het niet alleen een kort truitje, en ik kan me niet storen aan een dikke buik want die heeft ze niet. of het veilig is, dat weet ze zelf ook wel. Verder..een pony kan veel dragen en ze is misschien een beetje te lang voor de pony, maar ik geloof echt niet te zwaar, want zoals ik zie is de pony ook aardig stevig, en volgens mij kan ze haar makkelijk dragen..toch?

IkbenLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:54

Nijntjuh schreef:
IkbenLeen schreef:
Leuke pony Haha! !
en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.
enne rijkleding dient als BESCHERMING (net zoals bij motorrijders).

Ten eerste: over welke grens heb je het?
Omdat je het zo graag wilt weten: Mijn grens omtrent paardenliefde. Ik vind dit niet rechtvaardig t.o.v. de pony. Ik geloof echt wel dat TS er kei gek op is alleen ik snap niet waarom ze hem rijdt.
Ten tweede: het is toch haar lijf dus als zij het niet erg vind om wat schaafwonden aan een val over te houden is dat prima toch? Klopt helemaal maar ook dit heeft in mijn ogen niets met paardrijden te maken maar met een modeshow.
En kleding beschermd hooguit tegen een schaafwond, niet tegen een botbreuk. Je hebt helemaal gelijk en verder beschermt het je ook nog tegen ontharen!

Zo, ik heb mijn mening gegeven en mijn grens is bereikt; deze is nu ook onderbouwd dus ik ga dit topic verlaten!
@ TS: sorry maar je begon zelf over vallen!
Veel plezier verder met je pony!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:54

hahahaha ROFL Huilen van het lachen

Ik lach me dood om al die reacties.
Ik denk dat als je de volgende keer trots je hengst wil tonen je hem los moet gooien Knipoog

Zelf zou ik er nooit voor kiezen om zulke foto's te maken, laat staat op internet te plaatsen. Ik ben toch wel iemand die zo ijdel is mij netjes te kleden voor de foto's Bloos .

Rijtechnisch zit je wat voorover, maar wel weer erg diep in de rug (achterin het zadel). Hierdoor kan je bijna niet zacht landen in het zadel. (zie foto 4)
Je hebt je armen te wijd en je handen plat.

Verder: Het zadel lijkt wat groot voor de pony en achterover in de rug te kiepen. De pony is wat aan de dikke kant. Ik vind het plaatje er alles behalve aantrekkelijk uitzien. Dit komt niet door de kleding die je draagt, maar moet eerlijk toegeven dat het ook wel meespeelt.

Vind het wel een erg mooie kleur en zou de manen lekker losdoen volgende keer Haha! Knipoog

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:55

Extra info: ik ben 1.68 en weeg 63 kilo. Pony is 1.20m en wegt 312 kilo. Pony is wat te zwaar ja, want hij staat bij de merries in het land dus er valt weinig te lijnen.
Verder rijd ik hem hooguit 1 keer per week nu zijn bijrijder op vakantie is. Als zij terug is, gaan ze were lessen en zal zijn gewicht ook afnemen.
En van die 15 minuten dat ik erop zit, valt ie niet uit elkaar hoor.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:56

Samir schreef:
Ik vind het zelfs niet néigen naar een belediging, het ís gewoon een belediging. Je hoeft echt niet mensen zwart te maken om hoe ze eruit zien en met wat ze wel en niet hebben. Iedereen is anders en iedereen heeft iets wat ze leuk/mooi maakt. Lachen

wat moet ze dan zeggen?
dat t rijtechnisch flut is? krijgt ze daar commentaar op.

dat ze er leuk uit ziet? ze ziet er zo niet leuk uit...

dat de pony zo mooi is? is ie ook nog niet eens..leuk nekkie maar verder ziet ie er te dik uit..

ze zet het bij HAW wat wil zeggen dat ze commentaar wil op haar rijstijl.
Rijden houd bij mij alles in wat daar bijkomt...pony en jou, rijden houding kleding paard en ga maar door...
zet het er dan niet neer...

Orange_peach

dorienkee schreef:
ik heb ook meisjes in bikini gezien op het paard, zonder zadel enzo, daar werd toen heel leuk op gereageerd. en hier zo.

Verder..een pony kan veel dragen en ze is misschien een beetje te lang voor de pony, maar ik geloof echt niet te zwaar, want zoals ik zie is de pony ook aardig stevig, en volgens mij kan ze haar makkelijk dragen..toch?

Het is niet omdat een pony dik is dat die meer kilo kan dragen ...
en een klein meisje (niet verkeerd bedoelt, zoals tita ook uit heeft gelegd) dat even op een pony zit in de wei met haar bikini nog aan van in het zwembad kan inderdaad, in een ander geval : moest ik het topic zijn tegengekomen had ik heus ook niet lief gereageerd.

OP

moowsy

Ik vind het een gave pony! Rijtechnisch kan er wat veranderen maar ik zie dat je verzorgster les heeft, dus dat zal helemaal goed komen!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:57

312 kilo Bloos! dat is echt niet normaal hoor ROFL ROFL

btw een hengst die in het land staat bij de merries doet niks anders dan wippen.

En een paard wat vreselijk sexueel actief is valt af dus misschien moet je hem eens na laten kijken

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:58

De verwachting van HAW is toch wel een serieus iemand die graag rijtechnisch commentaar wilt.Of je nu een beginner bent of gevorderd,deze foto's vind ik niet zo'n uitstraling hebben.
Om ook gelijk erbij te zetten welk commentaar je niet wil, zet je een "toon" dat je niet/minder open staat voor commentaar....
Misschien leuker voor ITP Rolleyes

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:58

Ach, gelukkig trek ik me daar niets van aan Tong uitsteken, ik mag dragen wat ik wil. Ik zal volgende keer mijn wedstrijd apen pakkie aan doen met hoedje, gaan we mode beoordelen ipv de pony.
Voor degene die wel normaal reageren, thanks. Het gaat gewoon on een paar grappige plaatjes van mijn hengst op wie ik trots ben.

op zo'n beauty mag je ook zekr trots zijn Haha! Knipoog OK dan!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:59

Melanie5 schreef:
Pony is 1.20m en wegt 312 kilo. Pony is wat te zwaar ja, want hij staat bij de merries in het land dus er valt weinig te lijnen.

Je zou zeggen dat hij zich dan wel dun sport.. Clown Whoosh!
Laatst bijgewerkt door trisca op 13-08-07 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:59

vanaf wanneer is iets serieus? als je je helemaal in zon rijpak kleed??

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:02

Als je gewoon een rijbroek aantrekt, laarzen en als het even kan ook een normaal shirtje

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:02

Waarom lopen jullie zo een drama te maken om haar kleding?? En zo een beest kan echt wel wat hebben hoor! Ze moet zelf weten hoe ze erop zit! Wat maakt het nou uit ze zit er bijna nooit op en waarom zou je je omkleden voor die 15 minuten dat je op dat beessiej zit! Kom op he jullie doen net alsof ze dat beest helemaal mishandeld..:S GROW UP!

charlieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:03

hey Haha!
ik ga nergens over zeuren Tong uitsteken
maar vind het een hele leuke pony en voor de rest vind ik het er netjes uitzien Haha!
kusjes mij...

pinuts

ze moet mooi op de foto staan, dat staat ze volgens vele niet en die geven dan hun mening he, want daar vraagt ze immers om ( volgens hen=))

ze simpel is t Knipoog
Laatst bijgewerkt door pinuts op 13-08-07 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie_

Wat een vet worstje zeg! Tong uitsteken
hij lijkt nogal raar gebouwd? Zijn nek is bijna net zo groot als zijn lijfje, misschien op dieet zetten want straks valt hij voorover Clown

Het ziet er wel grappig uit, maar rijtechnisch commentaar ofzo kan ik er niet op geven xD Tong uitsteken

ps misschien is de boodschap over kleren nu wel duidelijk?

Angg

charlieee schreef:
hey Haha!
ik ga nergens over zeuren Tong uitsteken
maar vind het een hele leuke pony en voor de rest vind ik het er netjes uitzien Haha!
kusjes mij...

Dat is nog is een leuke en normale reactie Haha!

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:04

Een hengst bij merrie's in de wei????
Pony is te dik, commentaar is allemaal al gegeven,
Succes met de pony, hij heeft wel een cool kleurtje, maar moet echt afvallen. Dat vet zit m in de weg.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:04

Miss_R_Horse schreef:
Als je gewoon een rijbroek aantrekt, laarzen en als het even kan ook een normaal shirtje

rijbroek en laarzen zijn nog niet hetgeen waar ik hier aanstoot aan neem....
maar de blote buik.

ik rijd zelf ook niet in laarzen en rijbroek...maar ik ga niet met een blote buik rijden..

meiden die zwemmen en hun bikini aanhebben tijdens het paardrijden vindik ook niet erg...maar neem wel een shirt mee en doe het aan..
evenals schoenen!

en als ie de hele dag in de wei staat met merries...
of je hebt grote dominante nooit hengstige merries...of een zwaaar luie hengst...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:05

Angg schreef:
Waarom lopen jullie zo een drama te maken om haar kleding?? En zo een beest kan echt wel wat hebben hoor! Ze moet zelf weten hoe ze erop zit! Wat maakt het nou uit ze zit er bijna nooit op en waarom zou je je omkleden voor die 15 minuten dat je op dat beessiej zit! Kom op he jullie doen net alsof ze dat beest helemaal mishandeld..:S GROW UP!

Waarom zou je er op gaan als je er blijkbaar nooit echt op rijdt?
Waarom zou je foto's op bokt neerzetten?
Waarom zet je bij je 1e post neer op wat en soort commentaar je niet wilt?
Waarom mogen wij geen commentaar geven voordat we gelijk zelf in het zwart worden gemaakt?

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:05

dorienkee schreef:
ze moet mooi op de foto staan, dat staat ze volgens vele niet en die geven dan hun mening he, want daar vraagt ze immers om ( volgens hen=))

ze simpel is t Knipoog

Jaah maar iedereen reageert er wel een beetjj mongolisch op.. Dat iemand in haar bikini zonder zadel een buitenrit gaat maken dan denk ik pas nou meiss kan je niet gwn ff wat aantrekken maar dit??