Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar op je handen moet je echt gaan letten..
Je bent niet op een piano aan t spelen je bent aan t paardrijden hihi
Voor de rest ziet het er netjes uit hoor Nijntjuh schreef:IkbenLeen schreef:Leuke pony!
en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.
enne rijkleding dient als BESCHERMING (net zoals bij motorrijders).
Ten eerste: over welke grens heb je het?
Omdat je het zo graag wilt weten: Mijn grens omtrent paardenliefde. Ik vind dit niet rechtvaardig t.o.v. de pony. Ik geloof echt wel dat TS er kei gek op is alleen ik snap niet waarom ze hem rijdt.
Ten tweede: het is toch haar lijf dus als zij het niet erg vind om wat schaafwonden aan een val over te houden is dat prima toch? Klopt helemaal maar ook dit heeft in mijn ogen niets met paardrijden te maken maar met een modeshow.
En kleding beschermd hooguit tegen een schaafwond, niet tegen een botbreuk. Je hebt helemaal gelijk en verder beschermt het je ook nog tegen ontharen!
.
Samir schreef:Ik vind het zelfs niet néigen naar een belediging, het ís gewoon een belediging. Je hoeft echt niet mensen zwart te maken om hoe ze eruit zien en met wat ze wel en niet hebben. Iedereen is anders en iedereen heeft iets wat ze leuk/mooi maakt.
dorienkee schreef:ik heb ook meisjes in bikini gezien op het paard, zonder zadel enzo, daar werd toen heel leuk op gereageerd. en hier zo.
Verder..een pony kan veel dragen en ze is misschien een beetje te lang voor de pony, maar ik geloof echt niet te zwaar, want zoals ik zie is de pony ook aardig stevig, en volgens mij kan ze haar makkelijk dragen..toch?
dat is echt niet normaal hoor
, ik mag dragen wat ik wil. Ik zal volgende keer mijn wedstrijd apen pakkie aan doen met hoedje, gaan we mode beoordelen ipv de pony.
Melanie5 schreef:Pony is 1.20m en wegt 312 kilo. Pony is wat te zwaar ja, want hij staat bij de merries in het land dus er valt weinig te lijnen.

charlieee schreef:hey![]()
ik ga nergens over zeuren![]()
maar vind het een hele leuke pony en voor de rest vind ik het er netjes uitzien![]()
kusjes mij...
Miss_R_Horse schreef:Als je gewoon een rijbroek aantrekt, laarzen en als het even kan ook een normaal shirtje
Angg schreef:Waarom lopen jullie zo een drama te maken om haar kleding?? En zo een beest kan echt wel wat hebben hoor! Ze moet zelf weten hoe ze erop zit! Wat maakt het nou uit ze zit er bijna nooit op en waarom zou je je omkleden voor die 15 minuten dat je op dat beessiej zit! Kom op he jullie doen net alsof ze dat beest helemaal mishandeld..:S GROW UP!
dorienkee schreef:ze moet mooi op de foto staan, dat staat ze volgens vele niet en die geven dan hun mening he, want daar vraagt ze immers om ( volgens hen=))
ze simpel is t