Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ze loopt ook mooi
.
.

Super mooi dier! Ga zo door
pharagirlke schreef:vind het er eerlijk gezegd niet uit zien. Zeker niet nu ik lees dat Je Z hoort te zijn.
Behalve op 1 middendraf foto heeft het paard nergens de achterhand erbij...Z of niet ik zou eerst terug basis werk gaan doen met dit dier. Ik ga er vanuit dat je les hebt?
Wat stelt de laatste foto voor?
Ik krijg het ide dat je enkel wilde showen en dus uitgestrekte draf eruit reed. Maar dat is veel meer dan enkel met voorbenen laten gooien. Het enige wat ik zie is een paar dat op pure kracht in elkaar gerukt word en met een paar schoppen vooruit gereden word om wat te laten showen. (sorry dat ik het zo grof beschrijf)
heb nog maar weinig Z paarden gezien die zo gespannen lopen en hun rug zo weg drukken...
Hoe dan ook, veel succes op wedstrijd.
sylvanarvs schreef:hij heeft Z1 gelopen , ja we voeren haar heel veel bij en ze krijgt altijd musli en dat soort dingen na het rijden en vitamine en selenium maar ik zie haar steeds meer opknappe ik zet het filmpje er morgen ochtend op want het is nu erg laat hihi
. Ik vind haar behoorlijk schraal en zou haar graag wat voller zien.
Zo te zien heeft ze mooie gangen, gewoon lekker
Anoukie schreef:sylvanarvs schreef:hij heeft Z1 gelopen , ja we voeren haar heel veel bij en ze krijgt altijd musli en dat soort dingen na het rijden en vitamine en selenium maar ik zie haar steeds meer opknappe ik zet het filmpje er morgen ochtend op want het is nu erg laat hihi
Dat is fijn te lezen, want na het zien van de foto's en je filmpje was dat mijn voornaamste commentaar. Ik vind haar behoorlijk schraal en zou haar graag wat voller zien.
Ook zie je op het filmpje dat ze, ondanks haar spectaculair voorbeengebruik, nog te weinig gaat zitten in de draf en de pas niet voldoende afmaakt. Er zit dus nog wel wat werk aan, maar het is een mooi dier en je past er goed op. Veel plezier samen!