**De beloofde foto's van Nikita en mij**

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daan10

Re: **De beloofde foto's van Nikita en mij**

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 16:34

Het eerste wat ik dacht: WOW wat een mooi paard!

Ziet er leuk uit !! !

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:07

wat een beautie Haha! En ze loopt ook mooi Lachen

snippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:09

en wanneer zet je je filmpje erop??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:11

Om eerlijk te zijn snap ik niet dat je zo in de verdediging schiet en dat je ook nog eens een filmpje wilt plaatsen om nog meer te verdedigen.

Er zitten wat moment opnames bij die wat minder zijn, maar dat is toch niet erg?
Dat is juist zo fijn aan foto's dan zie je zelf ook van verhip, dat hoort niet, daar ga ik mee aan de slag. Lachen

snippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 18:25

ja maar als je syl kent, niet aanvallend bedoelt, moet alles goed zijn omdat je Z rijd
in ieder geval wat ik van meerdere hoor is dat jij meer bezig bent met je paard aan de teugel te laten lopen enzo i.p.v. eerst je paard goed verzameld heb te lopen.
ik heb dit paard namenlijk heel anders zien lopen onder anderen, dit was namenlijk al een Z paard zo heb je haar gekocht en ik snap dat je even moet wennen maar je zou eerst meer met de basis zoals van achter naar vooren rijden om die achterhand er goed onder te zetten en daarna pas met nagevelijk bezig zijn dit is niet aanvallend bedoelt maar eht zou handig zijn als je wat van andermans tips aan neemt
wel vind ik het een super leuk diertje hoor alleen een beetje rank maar dat zal vast nog wel komen .
wel zijn bijna alle foto`s die jij plaatst heel toevallig allemaal verkeerde momentopnamens kijk maar naar de foto`s van je vorige paard
ik zou zeggen meid kijk het topic nog eens na en doe wat met die tip.
oja en op je vraag of ik wel Z heb gereden..
nee zover kwam ik niet want toen kreeg mijn paard kanker wel tot M maar ik heb wel gewerkt voor een Z ruiter evenals groom voor haar te zijn, en ik weet dat het super moeilijk is maar met tips kan ook jij altijd wat.

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:35

Zo als ik al in je andere topic zei; Gaaf paard!
Je hebt echt een pareltje onder je kont Ja.

Erger me alleen aan die achterhand.. In mijn ogen is het de basis om die er onder te krijgen. Lachen

Ben benieuwd naar een filmpje..

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:43

Vind het paard eruitzien of het uit 1 en al been bestaat Haha! Vork .
De hoofdhals houding vind ik heel erg mooi. Je houding mag nog iets "makkelijker' als je snapt wat ik bedoel.
Het dier mag inderdaad wel iets voller, maar dat komt vast wel als jullie ermee bezig zijn. Af en toe oogt hij nog iets vluchterig en loopt net iets onder je weg. Het is een dier die zo veel potentie uitstraald, wees er zuinig en geduldig mee, dan komt het vast goed Knipoog

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:45

Ik ga met de rest mee. En ook al heeft jouw paard mooi beenwerk, daarom hoef jij nog niet goed te kunnen rijden. Ik rij met m'n Haflingertje Z1 en die heeft lang zulk beenwerk niet, maar wel een achterhand die eronder treedt. Knipoog

Verder denk ik dat de tips positief zijn bedoeld, maar als jij je zo verdedigt veranderen die positieve tips gauw in aanvallend kritiek.

Het is wel een heel mooi paard trouwens!! Haha! Haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:46

ziet er netjes uit, alleen die tweede inderdaad niet. Alleen, lijkt het zo, of is je paard toch wat aan de dunne kant?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:49

Ik vind het een geweldig leuk paard......... mijn commentaar zou zijn, zit wat makkelijker op je dier, laat wat meer los Lachen

niet negatief bedoeld hoor Lachen

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:53

zo wat heb jij het paard aan het lopen zeg! Bloos! Super mooi dier! Ga zo door OK dan! Ja

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:07

Wát een chique ding!!

Jammer dat hij niet verzameld loopt, probeer hem meer van achteren naar voor te rijden.

Wat heeft hij al gelopen? Hoog neem ik aan? Echt een plaatje!

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 23:48

hij heeft Z1 gelopen , ja we voeren haar heel veel bij en ze krijgt altijd musli en dat soort dingen na het rijden en vitamine en selenium maar ik zie haar steeds meer opknappe ik zet het filmpje er morgen ochtend op want het is nu erg laat hihi

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 23:50

het filmpje is wel van wat slechtere kwaliteit door dat youtube hem aan de grote aanpast

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 00:11

vind het er eerlijk gezegd niet uit zien. Zeker niet nu ik lees dat Je Z hoort te zijn.

Behalve op 1 middendraf foto heeft het paard nergens de achterhand erbij...Z of niet ik zou eerst terug basis werk gaan doen met dit dier. Ik ga er vanuit dat je les hebt?

Wat stelt de laatste foto voor?

Ik krijg het ide dat je enkel wilde showen en dus uitgestrekte draf eruit reed. Maar dat is veel meer dan enkel met voorbenen laten gooien. Het enige wat ik zie is een paar dat op pure kracht in elkaar gerukt word en met een paar schoppen vooruit gereden word om wat te laten showen. (sorry dat ik het zo grof beschrijf)

heb nog maar weinig Z paarden gezien die zo gespannen lopen en hun rug zo weg drukken...

Hoe dan ook, veel succes op wedstrijd.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:07

pharagirlke, dat vind ik nogal overdreven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:16

Mooi paardje Lachen
Mooi beenwerk, alleen het is wel jammer dat op foto 2 haar achterbeen wat te laat is .. Maar op de andere foto's zie je daar niks van Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:24

Is het verboden om een Z-paard met een trensje te rijden? De eerste vraag die in me op komt is: 'Waarom wordt hier een S&T gebruikt?'.

Je hebt echt een bloedmooi dier, echt om bij te kwijlen. Maar zoals ik het plaatje nu zie, hoort daar écht nog geen S&T bij...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:30

pharagirlke schreef:
vind het er eerlijk gezegd niet uit zien. Zeker niet nu ik lees dat Je Z hoort te zijn.

Behalve op 1 middendraf foto heeft het paard nergens de achterhand erbij...Z of niet ik zou eerst terug basis werk gaan doen met dit dier. Ik ga er vanuit dat je les hebt?

Wat stelt de laatste foto voor?

Ik krijg het ide dat je enkel wilde showen en dus uitgestrekte draf eruit reed. Maar dat is veel meer dan enkel met voorbenen laten gooien. Het enige wat ik zie is een paar dat op pure kracht in elkaar gerukt word en met een paar schoppen vooruit gereden word om wat te laten showen. (sorry dat ik het zo grof beschrijf)

heb nog maar weinig Z paarden gezien die zo gespannen lopen en hun rug zo weg drukken...

Hoe dan ook, veel succes op wedstrijd.

Inderdaad erg overdreven!! Meen je dit nou serieus wat je allemaal schrijft? Of ben je gewoon shagerijnig omdat je zo moe bent? Verward

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:04

sylvanarvs schreef:
hij heeft Z1 gelopen , ja we voeren haar heel veel bij en ze krijgt altijd musli en dat soort dingen na het rijden en vitamine en selenium maar ik zie haar steeds meer opknappe ik zet het filmpje er morgen ochtend op want het is nu erg laat hihi

Dat is fijn te lezen, want na het zien van de foto's en je filmpje was dat mijn voornaamste commentaar Bloos. Ik vind haar behoorlijk schraal en zou haar graag wat voller zien.

Ook zie je op het filmpje dat ze, ondanks haar spectaculair voorbeengebruik, nog te weinig gaat zitten in de draf en de pas niet voldoende afmaakt. Er zit dus nog wel wat werk aan, maar het is een mooi dier en je past er goed op. Veel plezier samen!

ladylau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:43

Mooi paardje!! Pling Zo te zien heeft ze mooie gangen, gewoon lekker
doortrainen en dan komen jullie er wel Tong uitsteken
Wel wat aan de iets dunne kant, maar ze glimt als een spiegeltje Haha!

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:52

Anoukie schreef:
sylvanarvs schreef:

Dat is fijn te lezen, want na het zien van de foto's en je filmpje was dat mijn voornaamste commentaar Bloos. Ik vind haar behoorlijk schraal en zou haar graag wat voller zien.

Ook zie je op het filmpje dat ze, ondanks haar spectaculair voorbeengebruik, nog te weinig gaat zitten in de draf en de pas niet voldoende afmaakt. Er zit dus nog wel wat werk aan, maar het is een mooi dier en je past er goed op. Veel plezier samen!

Waar staat er een filmpje?

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:54

op de 1e pagina

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:56

Ik vind het niet Clown

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:03