Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wordt sparen en smeken

mariellexxx schreef:Dees,ik weet het, helaas zijn ze zelf ook onwijs gek van hem.
Even een vraagje voor de mensen die er wel goed verstand van hebben, wat zou je voor een ruin als deze kunnen vragen?
Hij is gezond, nou net 4 dus, zijn vader Revel heeft papier, de moeder naomi niet.

PePpeRL0vE schreef:wauw wat een super paardje
hou echt van zo'n bouw
misschien idd niet eerlijk, maar met een vaste ruiter lijkt het me een paardje die erg ver kan komen. Al zou het ook wel leerzaam voor hem zijn. prachtpaard in ieder geval!
mariellexxx schreef:Ik ben ook heel erg blij met alle reacties! Zeker na het het verlies van Animo vorige maand, wat eigenlijk het paardje zou zijn die ik mocht gaan inrijden, en voorbereiden op de lessen ... Maargoed ik vind heel heel heel veel troost bij Wodan, ik geniet er weer van om te rijden.
Want naast wodan rijd ik ook mijn lessen nog, maar daar geniet ik sinds animo veel minder van dan het rijden op wodan.
Erg bedankt allemaal voor alle lieve, leerzame, en vooral heel erg leuke reacties!
Alleen heeft er dan niemand tips voor me ?