stef schreef:pony af laten vallen, passend zadel erop, ruiter netjes laten zitten, handen niet vast zetten, en als ze daar is, is ze waarschijnlijk te groot
Helemaal mee eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:pony af laten vallen, passend zadel erop, ruiter netjes laten zitten, handen niet vast zetten, en als ze daar is, is ze waarschijnlijk te groot

Babetteh schreef:stef schreef:pony af laten vallen, passend zadel erop, ruiter netjes laten zitten, handen niet vast zetten, en als ze daar is, is ze waarschijnlijk te groot
Helemaal mee eens.
anniee schreef:omdat ik de combi nu al niet mooi vind en het zonde vind voor de ruiter zelf; hier krijg je echt geen mooiere houding door!

Oliviaatje schreef:anniee schreef:omdat ik de combi nu al niet mooi vind en het zonde vind voor de ruiter zelf; hier krijg je echt geen mooiere houding door!
Nou en? Misschien bestaat er ook nog zoiets van: ik rij voor mijn en mijn pony's plezier???

kas_flower schreef:Er zal een foto komen van Maaike op haar grotere pony (waar ze helaas bijna te klein voor is).
Ik wil best een staartriem aanschaffen, maar als het zadel daardoor niet beter gaat liggen..
We zouden eens een nieuw zadeltje aan de eigenaar voor kunnen leggen, maar dan zouden we veel vaker moeten gaan rijden anders wil ze dat geld misschien niet uitgeven, en daarbij hebben we er over een jaar misschien niks meer aan. Dus een 2e hands zadeltje is misschien de oplossing?
veel vaker gaan rijden? hoevaak rij je nu dan? Ik bedoel, als je starten overweegt... Ik heb het idee dat je allemaal een beetje té makkelijk denkt over starten. Het is teveel geld om een staartriem aan te schaffen, een ander zadel is ook moeilijk, wat denk je dan van de kosten van een startkaart? Alleen daarmee ben je er niet. Je zal (over het algemeen) lid moeten worden van een ruitervereniging, er moet een rijkostuum aangeschaft worden, pony zal mogelijk op ijzers moeten (stiften), er zal een passend zadel moeten komen (of dat nou nieuw of 2e hands is maakt niet uit, als het maar past). En hoe wil je op de wedstrijden komen? Dan zal je toch een trailer + auto + iemand die wil rijden moeten hebben (en dus benzine kosten, mogelijk km vergoeding als je zelf niemand hebt/kent die wil rijden, kosten van mogelijk trailer huur als je zelf geen trailer hebt, etc)
Starten is niet iets wat je zomaar doet
Oja, misschien zijn onderlinge wedstrijdjes een oplossing?

Oliviaatje schreef:anniee schreef:omdat ik de combi nu al niet mooi vind en het zonde vind voor de ruiter zelf; hier krijg je echt geen mooiere houding door!
Nou en? Misschien bestaat er ook nog zoiets van: ik rij voor mijn en mijn pony's plezier???
Babetteh schreef:Oliviaatje schreef:Nou en? Misschien bestaat er ook nog zoiets van: ik rij voor mijn en mijn pony's plezier???
Als je voor plezier rijd ga je echt geen startkaart aanvragen hoor.![]()
)rijdt en niet dat ze suggereert dat je geen plezier in wedstrijdrijden kunt hebben
kas_flower schreef:Nogmaals, het is geen strotouwtje.
Foto's komen z.s.m