Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BrittKitt schreef:Wat is dat nou weer voor een raar excuus, mensen op wedstrijden rijden ook lang niet allemaal goed, wil dat zeggen dat ze dan wel allemaal paarden inrijden ofzo? Nee dat slaat écht als een tang op een varken wat je nu zegt
Dat mensen op wedstrijd hun hakken optrekken is geen excuus! Dat zou helemaal mooi worden 
Heb jarenlang op een fok/sportstal gestaan en jarenlang meegekeken en meegeholpen met jonge paarden in te rijden. 

Myrdal schreef:Wat een leuk paard zeg!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de filmpjes niet kan zien, maar heb al door de rest van de bokkers begrepen wat erop staatHeb jarenlang op een fok/sportstal gestaan en jarenlang meegekeken en meegeholpen met jonge paarden in te rijden.
Vind zelf dat de reacties hier een beetje overtrokken zijn. Ik heb helemaal geen problemen met een knopspoortje. Bij ons werden de paarden altijd duidelijk ingereden, dit kan wel en dat kan niet. Altijd duidelijkheid. Ja, en dan komt er eens een rotschop aan te pas, of een hele lange zijde overduidelijk binnenbeengebruik, maar de paarden snapten het allemaal supersnel. En zijn daarna gewoon met lichte hulpen te rijden.
Beter dan dat half zachte gedoe, waarbij een paard na een half jaar nog niet normaal over de hoefslag loopt, omdat het nooit duidelijk is gemaakt waar men dat binnenbeen voor gebruikt.
En tuurlijk, het is niet zo bij elk paard. Sommige moet je met minimale hulpjes inrijden en sommige hebben soms wat meer duidelijkheid nodig.
Vind idd wel op sommige foto's dat haar houding wat stram is, maar begreep dat ze last van haar rug had. Ze rijdt tenminste wel verstandig met bodyprotector en cap.
Vind het een echt een leuk paard en nog veel plezier ermee!
Ik geloof niet dat het zo is bedoeld

maureentjuhh schreef:bij mij doen de foto`s het niet
Cayenne schreef:TS Heeft ze snel verwijderd denk ik? Erg jammer