Bedankt voor de lieve reacties over Banshee
er staan fotos van onze oefenspringen wedstrijd op mijn website, heb zo veel topics op bokt dus ik heb die fotos maar niet geplaatst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er staan fotos van onze oefenspringen wedstrijd op mijn website, heb zo veel topics op bokt dus ik heb die fotos maar niet geplaatst
GinnyBanshee schreef:heel erg grappig allemaal, en ik ben er mee eens met iedereen, slaat nergens op maar goed![]()
Bedankt voor de lieve reacties over Bansheeer staan fotos van onze oefenspringen wedstrijd op mijn website, heb zo veel topics op bokt dus ik heb die fotos maar niet geplaatst
) 
Maarja als je een beetje logish nadenkt snap je dat zelf ook wel...
Kijk altijd met veel plezier naar de foto's. Tiffany schreef:@ Sam _ amore
Ik besniffel toch een beetje jaloesie denk ik.... Of je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Springen is net zo slecht voor een fjord als voor een kwpnMaarja als je een beetje logish nadenkt snap je dat zelf ook wel...
Banshee is een leuke fjordKijk altijd met veel plezier naar de foto's.
dan plaats ik wel een paar van de oefenspringen
sam_amore schreef:hoo even ik zag niks over der paardje........
Gr
sam_amore schreef:fjorden en halflingers zijn gewoon geen springers ook niet goed voor de voorbeenen te veel gewicht komt daar dan op...
sam_amore schreef:ik vind het gewoon niet staan fjorden en halfjes die springen ik hou van kwpn´rs met een betje spring vermogen zo ieder zijn eigen idee er over toch en de meesten fjorden en halfjes zijn wat dikker dan kwpn´rs.....
sam_amore schreef:ik vind het gewoon niet staan fjorden en halfjes die springen ik hou van kwpn´rs met een betje spring vermogen zo ieder zijn eigen idee er over toch en de meesten fjorden en halfjes zijn wat dikker dan kwpn´rs.....

.
ja ze wordt wel helemaal hyper met springen, ze trekt naar de hinderniss toe, echt grappig terwijl ze meestal niet zo graag snel wil gaan haha.